2789
عنوان

خواهرشوهرم همش بهم میگه چاق+اگه میاید عکس بزارم

| مشاهده متن کامل بحث + 72342 بازدید | 1617 پست
فکرکنم اون خودشه ها🙊🙊🙊 اخه اونیکی انگار لباش ژل داشت

عه اگ خودشه ک برم کامنتم رو پاک کنم   

من زنی هستم "آزاد" ! در فطرت من "حیا" نهاده شده ، میدانم کجا باید "شرم" کنم و کجا میشود "رها" بود .. "تو به من نیاموز"  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بچه ها زرده منم اونو گذاشتم نسبت به قیافه هامون نظر بدین چون قیافمو همش مسخره میکنه عکس قدی ام الان ...

اسی یبار دیگه میزاری. من ندیدم

من ترجیح میدم افسوس بخورم که چرا اون کار رو انجام دادم تا اینکه افسوس بخورم کاش اون کارو انجام میدادم!
بچه ها زرده منم اونو گذاشتم نسبت به قیافه هامون نظر بدین چون قیافمو همش مسخره میکنه عکس قدی ام الان ...

خواهر شوهرت چه حسوده😂

حسود.پلاستیکی😏#  

علیک سلام  جواب سلام واجبه ها  میگم واجبه  سلام کن عه  زود باش  وگرنه سر پل صراط یقتو میگیرم      ماه مبارک رمضان نیز به اتمام رسید دوست عزیز  یقتو سفت بچسب  دین دین دین   به برکت ماه مبارک شوال ماه مبارک رمضان رو جبران میکنم به ازای هربار سلام نکردن دوباره یقه شما گرفته میشود  
بچه ها زرده منم اونو گذاشتم نسبت به قیافه هامون نظر بدین چون قیافمو همش مسخره میکنه عکس قدی ام الان ...

والا خیلی بیریخته بهش میخوره مادرشوهرت باشه تا خواهر شوهرت خیلی مصنوعیه ولی هیکلش فک کنم عالی باشه 

عکس بعدی روبزار 

 بایه صلوات آمین بگو دوست عزیز .خدایا هرکی چشمش به این امضا افتاد همون لحظه دلشو شاد کن.اگه دختره یه بخت خوب نصیبش کن.اگه منتظره دامنشو سبز کن.اگه غصه داره خدایا به بزرگیت قسمت میدم ارامشی از جنس خودت نصیبش کن.اگه مستاجره صاحب خونش کن.اگه با شوهرش مشکل داره دلشونو به هم رضا کن.خدایا خیلی از دوستام ناراحتی هایی دارن که نمیتونن بیان کنن اونا فقط تورو دارن جوری به خودت نزدیکشون کن که ناراحتیشونو فراموش کنن.اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم💕💕💕

عاغااا من ندیدم🥺

با من عز منطق حرف نزنین من اسطورع زندگیم پاتریکه..🙄🍃.                                                                               پاتریک: باب میشه یخچالتو قرض بگیرم؟                                   باب اسفنجی: مگه یخچال خودت چشه؟                           پاتریک:هیچی فقط خالیه..🥺
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز