2789

این عکسی که میزارم خرابکاری هر روز پسرمه منم که مدام باید بریزبپاشا اقارو جمع کنم چه کنیم بچه داری همینه خداروشکر تنش سالمه  شماهم عکسی دارین بزارین 

همسرم کاردرمانگر هستن.ارزیابی تخصصی و توانبخشی جسمی و ذهنی بیمار در مرکز.با خدمات ویزیت در منزل.

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

لذت ببر و سخت نگیر

وقتی بزرگ شه دلت واسه این روزا تنگ میشه

چیزی نمیگم چون دلم خیلی از این دنیا پره...میخوام ازت هر چی بگم بغضم گلومو میبره...آدم یوقتا از خودش بی حرف باید بگذره...این روزهای آخرو ساکت بمونم بهتره...
تو به این میگی شلخته ؟ 😂🤦🏻‍♀️ من نیم ساعت دخترمو ول کنم تا لوسترهارو میاره رو فرق بازشون میکنه

اره من خیلی بدم میاد دورم شلوغ باشه

همسرم کاردرمانگر هستن.ارزیابی تخصصی و توانبخشی جسمی و ذهنی بیمار در مرکز.با خدمات ویزیت در منزل.

اگه خونه ما رو ببینی میفهمی چقدر خونت مرتبه.اسباب بازی ظرفای کابینت.تشک و پتو و بالشت رو هم میارن.لباسای کشوها رو هم میارن...اصلا ی وضعیه

❣اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج❣برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان (عج)صلوات بفرستین🌹

من خواستم بزارم نتم ضعیفه نیومد.عکسا شمام برام باز نمیشه

تیکر یک سالگی پسری😍خدایا شکرت🧿گل پسرم 1400/11/29 بدنیا اومد💕من اگه برای مامان و بابام دختر خوبی نبودم اگه برای برادرام خواهر خوبی نبودم اگه برای همسرم زنِ خوبی نبودم ؛؛؛  میخوام برای تو عشقِ مامان،همه کسِ مامان، نفسِ مامان،گل پسرِ مامان مادر خوبی باشم /هاکانم😍 / خدایا خودت کمکم کن این آخرین شانس منه/میشه لطفا دعا کنین نی نی مون رو صحیح و سالم بغلم بگیریم❤😘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز