2777
2789
عنوان

عکس بازییی

| مشاهده متن کامل بحث + 1092 بازدید | 124 پست
وااای😂😂

 حقیقته😅

دوست دارم ب اون مویی ک میریزه یا اون دندونی ک خراب میشه بگم احمقا چرا متوجه نیستین ما تو یه تیمیم😑 _ دلم یه اکیپ شادِ بیشعور میخواد ک فقر فرهنگی توش بیداد کنه😁  _ فقط یه دختر میتونه 6 ساعت با دوست صمیمیش تلفنی حرف بزنه بعد بگه حالا بقیه شو ببینمت بهت میگم😑 _ انقد بعضیا بیشعورن ک خود بیشعورم انقد بیشعور نیس😁 _ هیچکس لیاقت اشک های تو را ندارد و کسی هم ک چنین ارزشی دارد ، باعث اشک ریختنت نمیشود 🙂 _ من ادم خوش سلیقه ای هستم ولی پول کافی برا اثباتش ندارم😁 _ بخندین ولی وابسته نشین من موندنی نیستم😎 _ تو دنیایی ک 51 بر17 بخش پذیره هیچ چیز از هیچکس بعید نیس😐_ کمی فک کردم ، دیدم در حقیقت این گیاها هستن ک دارن ما رو پرورش میدن بهمون اکسیژن میدن ، تا رشد کنیم در اخر بمیریم کود شیم تا مارو مصرف کنن😁  _تجربه ثابت کرده برا بعضیا چه برینی چه بمیری یکیه ، پس برینید ک بعدا دلتون نسوزه 😁_از ادمایی که خوراکیامو بهشون تعارف میکنم و اونام میخورن متنفرم 😐  _الان از طرز ماسک زدنتون میفهمم چجوری ناخواسته باردار میشین 😐_ عده ای در این جهان با بهترین امکانات از زندگی لذت میبرند ، اما وعده ی زندگی در جهان دیگری را ب مردم میدهند!!                                      

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

همین دیروز عکس خودمونو شوهرمونو گذاشتیم الان دیگه چی بذاریم خونه من که همه اسباب بازیای پسرم وسطه 

در یک شب از شب های زیبا خدا تورا در دستانمان قراررداد و مارو لایق تو دانست از ان پس تو به زندگیمان رنگ ومعناو مفهوم دادی...پسرمون دارا عشق زندگیه مامانو باباش   یه مردادیه جذاب   

آرزوهستم ۲۰ سالمه😑این روزا مثل شیشه شدم زود میشکنم ولی بد میبُرَم....😎اگه تو شاخی ب ماچه تو جات رو سرگاوه ن اینجا😏ی مشت لَجَن با من لَجَن....😶اگه غرورم بشکنه با تیکه هاش شاهرگ زندگیتو میزنم....😏نزار سَر ب سَرم من خودم دردسَرم😎باشه شما جلو ما پُشتیم ...ولی بدون مَسیری ک میری گرگاشو ما کُشتیم...😏

مژه های داداش کوچیکم🥰🤩🤩

   سلام☺🟠🟠🟠🟠🟠🟠علمدار کمیلو میشناسی؟کتاب سلام بر ابراهیمو تا حالا خوندی؟امیدوارم ک خونده باشی😍اگرنه حتما بخون بهت قول میدم حالت خوب میشه.🥰ابراهیم حسابش از خیلیا جداس حتی اگه با آدمای مذهبی سر و سرّی نداری بازم کتاب ابراهیمو بخون،نمیگم توام مذهبی میشیا!تاثیر ابراهیم یچیزی بالا تر از این حرفاس با ابراهیم حال دلت خوب میشه،اینو بهت قول میدم☺❤🌷میشه واسه ظهور اماممون صلوات بفرسی،امام زمان بالاترین نعمت واسه ماست ببین چیکار کردن و چیکار میکنیم ک خدا اینجوری این حق و نعمتو ازمون دریغ کرده.🥺میشه واسه حاجت خودتم یه صلوات بفرسی،صلوات عالیه از خودت دریغش نکن.💞💞یه خواهش دیگه واسه شادی روح شهدا صلوات میفرسی؟یه دونه!ممنونم.💓💓        پ  و فرمان نافذ خدا در خلقت چون اراده خلقت چیزی کند می گوید باش پس بلافاصله موجود میشود💛یس💛                          ❤️عــلـــــمــدار کــمـــــیـــل❤️                                     
 حقیقته😅

حقیقتی تلخ🥴😂

❤خدای مهربونم تو تنها دلخوشیه زندگیمی🌸حسِ بودنت قشنگترین و بهترین حالِ خوبِ منه🌸دوسِت دارم و عاشقتم قدِّ بزرگیه خودت🌸خیییییلی افتخار میکنم ب داشتنت و این افتخارو با هییییچ چیزی تو دنیا عوض نمیکنم🌸پشت و پناهه همه ی بنده هات باش🌸تکیه گاهه امن و مهربونِ من و عزیزای دلِ منم باش🌸ممنون ک هستی و حتی ی ثانیه منو ب حالِ خودم رها نمیکنی🌸با وجودت کنارم خوشبخترین و خوشحالترینم🌸این حسِ قشنگِ آرامشو ازم نگیر🌸بذار تا ابد دلم قرص بمونه با داشتنت❤ (اون لحظه هایی ک ب صفر میرسیدم و فقط تو بودی کنارم و جزء تو پناهی نداشتم رو یادته خدا،یادته اون شب و روزارو،یادته با چ سختی و ترسی میگذشتن،ولی گذشتن چون تو بودی و خواستی،چون ی لحظه تنهام نذاشتی،تو اوج بی کسی و ناامیدی درست تو لحظه ی آخر خودتو نشونم میدادی،اگ نمیومدی و ب دادم نمیرسیدی معلوم نبود چی میشد،ولی تموم شد و بخیر گذشت،خدایا مث اون وقتا و همیشه،کنارم بمون و حتی ی ثانیه پشتمو خالی نکن ک بدون تو فاطمه دیگ فاطمه نیست😔)
مژه های داداش کوچیکم🥰🤩🤩

چ فری داره😍

❤خدای مهربونم تو تنها دلخوشیه زندگیمی🌸حسِ بودنت قشنگترین و بهترین حالِ خوبِ منه🌸دوسِت دارم و عاشقتم قدِّ بزرگیه خودت🌸خیییییلی افتخار میکنم ب داشتنت و این افتخارو با هییییچ چیزی تو دنیا عوض نمیکنم🌸پشت و پناهه همه ی بنده هات باش🌸تکیه گاهه امن و مهربونِ من و عزیزای دلِ منم باش🌸ممنون ک هستی و حتی ی ثانیه منو ب حالِ خودم رها نمیکنی🌸با وجودت کنارم خوشبخترین و خوشحالترینم🌸این حسِ قشنگِ آرامشو ازم نگیر🌸بذار تا ابد دلم قرص بمونه با داشتنت❤ (اون لحظه هایی ک ب صفر میرسیدم و فقط تو بودی کنارم و جزء تو پناهی نداشتم رو یادته خدا،یادته اون شب و روزارو،یادته با چ سختی و ترسی میگذشتن،ولی گذشتن چون تو بودی و خواستی،چون ی لحظه تنهام نذاشتی،تو اوج بی کسی و ناامیدی درست تو لحظه ی آخر خودتو نشونم میدادی،اگ نمیومدی و ب دادم نمیرسیدی معلوم نبود چی میشد،ولی تموم شد و بخیر گذشت،خدایا مث اون وقتا و همیشه،کنارم بمون و حتی ی ثانیه پشتمو خالی نکن ک بدون تو فاطمه دیگ فاطمه نیست😔)
چ فری داره😍

هممون همینجوریم.

🌷🌷

   سلام☺🟠🟠🟠🟠🟠🟠علمدار کمیلو میشناسی؟کتاب سلام بر ابراهیمو تا حالا خوندی؟امیدوارم ک خونده باشی😍اگرنه حتما بخون بهت قول میدم حالت خوب میشه.🥰ابراهیم حسابش از خیلیا جداس حتی اگه با آدمای مذهبی سر و سرّی نداری بازم کتاب ابراهیمو بخون،نمیگم توام مذهبی میشیا!تاثیر ابراهیم یچیزی بالا تر از این حرفاس با ابراهیم حال دلت خوب میشه،اینو بهت قول میدم☺❤🌷میشه واسه ظهور اماممون صلوات بفرسی،امام زمان بالاترین نعمت واسه ماست ببین چیکار کردن و چیکار میکنیم ک خدا اینجوری این حق و نعمتو ازمون دریغ کرده.🥺میشه واسه حاجت خودتم یه صلوات بفرسی،صلوات عالیه از خودت دریغش نکن.💞💞یه خواهش دیگه واسه شادی روح شهدا صلوات میفرسی؟یه دونه!ممنونم.💓💓        پ  و فرمان نافذ خدا در خلقت چون اراده خلقت چیزی کند می گوید باش پس بلافاصله موجود میشود💛یس💛                          ❤️عــلـــــمــدار کــمـــــیـــل❤️                                     
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز