2789
عنوان

عکس بازییی

| مشاهده متن کامل بحث + 1092 بازدید | 124 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😁

😐😅😂

#سخن_سلطان من را از من بخواه و در من، نه پشت نقابی زیبا یا در لباسی مجلل، هر آنچه که هستم را دریاب، شاید در تنهایی زشت من خدایی بود زیباتر از نقاب و لباس مجلل. تتلیتی اعظم قدیمی

الهیییییی😍😍😍

❤خدای مهربونم تو تنها دلخوشیه زندگیمی🌸حسِ بودنت قشنگترین و بهترین حالِ خوبِ منه🌸دوسِت دارم و عاشقتم قدِّ بزرگیه خودت🌸خیییییلی افتخار میکنم ب داشتنت و این افتخارو با هییییچ چیزی تو دنیا عوض نمیکنم🌸پشت و پناهه همه ی بنده هات باش🌸تکیه گاهه امن و مهربونِ من و عزیزای دلِ منم باش🌸ممنون ک هستی و حتی ی ثانیه منو ب حالِ خودم رها نمیکنی🌸با وجودت کنارم خوشبخترین و خوشحالترینم🌸این حسِ قشنگِ آرامشو ازم نگیر🌸بذار تا ابد دلم قرص بمونه با داشتنت❤ (اون لحظه هایی ک ب صفر میرسیدم و فقط تو بودی کنارم و جزء تو پناهی نداشتم رو یادته خدا،یادته اون شب و روزارو،یادته با چ سختی و ترسی میگذشتن،ولی گذشتن چون تو بودی و خواستی،چون ی لحظه تنهام نذاشتی،تو اوج بی کسی و ناامیدی درست تو لحظه ی آخر خودتو نشونم میدادی،اگ نمیومدی و ب دادم نمیرسیدی معلوم نبود چی میشد،ولی تموم شد و بخیر گذشت،خدایا مث اون وقتا و همیشه،کنارم بمون و حتی ی ثانیه پشتمو خالی نکن ک بدون تو فاطمه دیگ فاطمه نیست😔)

دوست دارم ب اون مویی ک میریزه یا اون دندونی ک خراب میشه بگم احمقا چرا متوجه نیستین ما تو یه تیمیم😑 _ دلم یه اکیپ شادِ بیشعور میخواد ک فقر فرهنگی توش بیداد کنه😁  _ فقط یه دختر میتونه 6 ساعت با دوست صمیمیش تلفنی حرف بزنه بعد بگه حالا بقیه شو ببینمت بهت میگم😑 _ انقد بعضیا بیشعورن ک خود بیشعورم انقد بیشعور نیس😁 _ هیچکس لیاقت اشک های تو را ندارد و کسی هم ک چنین ارزشی دارد ، باعث اشک ریختنت نمیشود 🙂 _ من ادم خوش سلیقه ای هستم ولی پول کافی برا اثباتش ندارم😁 _ بخندین ولی وابسته نشین من موندنی نیستم😎 _ تو دنیایی ک 51 بر17 بخش پذیره هیچ چیز از هیچکس بعید نیس😐_ کمی فک کردم ، دیدم در حقیقت این گیاها هستن ک دارن ما رو پرورش میدن بهمون اکسیژن میدن ، تا رشد کنیم در اخر بمیریم کود شیم تا مارو مصرف کنن😁  _تجربه ثابت کرده برا بعضیا چه برینی چه بمیری یکیه ، پس برینید ک بعدا دلتون نسوزه 😁_از ادمایی که خوراکیامو بهشون تعارف میکنم و اونام میخورن متنفرم 😐  _الان از طرز ماسک زدنتون میفهمم چجوری ناخواسته باردار میشین 😐_ عده ای در این جهان با بهترین امکانات از زندگی لذت میبرند ، اما وعده ی زندگی در جهان دیگری را ب مردم میدهند!!                                      
😅😅😅

😂😂😂

❤خدای مهربونم تو تنها دلخوشیه زندگیمی🌸حسِ بودنت قشنگترین و بهترین حالِ خوبِ منه🌸دوسِت دارم و عاشقتم قدِّ بزرگیه خودت🌸خیییییلی افتخار میکنم ب داشتنت و این افتخارو با هییییچ چیزی تو دنیا عوض نمیکنم🌸پشت و پناهه همه ی بنده هات باش🌸تکیه گاهه امن و مهربونِ من و عزیزای دلِ منم باش🌸ممنون ک هستی و حتی ی ثانیه منو ب حالِ خودم رها نمیکنی🌸با وجودت کنارم خوشبخترین و خوشحالترینم🌸این حسِ قشنگِ آرامشو ازم نگیر🌸بذار تا ابد دلم قرص بمونه با داشتنت❤ (اون لحظه هایی ک ب صفر میرسیدم و فقط تو بودی کنارم و جزء تو پناهی نداشتم رو یادته خدا،یادته اون شب و روزارو،یادته با چ سختی و ترسی میگذشتن،ولی گذشتن چون تو بودی و خواستی،چون ی لحظه تنهام نذاشتی،تو اوج بی کسی و ناامیدی درست تو لحظه ی آخر خودتو نشونم میدادی،اگ نمیومدی و ب دادم نمیرسیدی معلوم نبود چی میشد،ولی تموم شد و بخیر گذشت،خدایا مث اون وقتا و همیشه،کنارم بمون و حتی ی ثانیه پشتمو خالی نکن ک بدون تو فاطمه دیگ فاطمه نیست😔)
😐😐😐

واقعا 😂

خانماخواهشا اگر کسی یا خودتون از گلوتاتیون استفادا کردیدبیایدتاپیکم بهم بگید خواهش میکنم😭اگرهرراه وروشیم واسه سقیدی بدن وصورت بلدیدبگید😭مردم ازفکربهش   بی توو اسمت عزیزم‌❤  اینجاخیلی سوت و کوره ❤ولی خب عیبی نداره❤ دل من خیلی صبوره ❤ صبوره...!❤❤

هزار مرتبه شکرررررت ب خاطر هدیه ای ک‌بهم دادی تا آخر عمر مدیونتم خودت مواظبش باش تو روز تولد حضرت معصومه بی بی چکم مثبت شد ١٢تير صداي قلب كوچولوشو شنيدم الهي فدات شم آروم جونم خدایا خودت دامن همه منتظرا رو سبز کن الهی آمییین😍 قلبای مچاله شده ی زیادی رو دیدم ک خدا نجاتشون داده خدایا عهدی ک تو سختی و ناراحتی باهات بستمو تو خوشی شادی نمیشکنم 🥺زمانی دستمو گرفتی و ارزومو براورده کردی ک از همه عالم و ادم بریده بودم شده بودم ی ادم تنها فقط ورد زبونم بود من ب دنیا اومد ک نحس بمیرم امیدی ب ادامه زندگی نداشتم مث هميشه دستمو گرفتي 😻و او خداوند ناممكن هاست 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز