2789

قبلا ی دوست پسر داشتم ک قاچاق چی بود و روانی روانی بود اصن صبر نداشت ی بار تو دعوا شیشه رو تو دست خودش خورد کرد انگشتاش بخیه خورد




ی دوست اجتماعی دیگه داشتم اونم پیش روانشناس میرفت 

ی مدت مایع ضرف شویی میخورد دکترش بهش نامه بستری تیمارستان داده بود و وسواس فکری عملی داشت

ما دعوا کرده بودیم چون دزست رفتار نکرده بود ی چن ماه حرف نزدیم

2ماهی میشه


دیشب زنگ زده بود سایلنت بودم 

پیامک داده بود ک فلانی ام بابت اون روز معذرت مبخوام شاید من خیلی بد حرف زدم 


گفتم واسه چی بیمازستانی؟


زده دست خود‌شو تا استخوان بریده🤢🥶🤯 بردنش عملش کردن 


یا خدا


چرا اینقد دوستات داغونن؟

1400/1/18 دومین فندوق مامان خوش اومدی تو دلم ... 1400/4/9 هلنا قشنگ من دخمل نازم .... یه مامان شاد و پر انرژی که جز شادی و خوشحالی و آرامش پسرم چیز دیگه ای مهم نیست ... خونه بهم ریخته مرتب میشه چای سرد شده رو میشه عوض کرد غذای یخ کرده رو میشه داغش کرد ظرفای نشسته بالاخره شسته میشن اما هیچوقت بچه هامون دیگه ۱ساله یا ۲ساله یا ۳ساله یا ........‌ نمیشن پس از لحظه به لحظه بزرگ شدنش لذت میبرم و سخت نمیگیرم ... پسر کوچولوی من مامان عاشقته  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دوست منم کپی دوئه هرچی قاچاقچی و روانی و دروغگوئه جذب میکنه

  هیچ چیز از هیچکس بعید نیست پس از همدیگه بت نسازید...😇اگه تینا صدام کنی خوشحال تر میشم💚😁                                    
میخوای در انتخابات یه تجدید نظری کنی😂😂😂

بابا من فک میکردم مث خودم دجار بحران روحی شده داشتم بهش مشاوره میدادم

من خودم دارو هم مصرف نمیکنم حتی 

اما اون یهو شروع کرد ملیع ضرف شویی خوردن و نامه بستزی تیمارستان و الانم ک میگه دستشو تااستخون بریده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792