2789
عنوان

طلا

| مشاهده متن کامل بحث + 988 بازدید | 99 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اله يانمياسان     پس برو النگو پهن شيکى که مدلش تک باشه بگير بعد يه دستبند و انگشتر ست ...

من نظرم باشما یکیه دوستدارم نظرشمارم بدون تاانتخاب خوبی داشته باشم همیشه بمونه پشیمون نشم

🌻من برای عزیزانم حال خوبی ساختم که قیمت این حالشان رابادل تنهایم پرداختم🌻
اسی کار خوشگل و شیک و جدید و تک خیلی زیاد هست این پیجی که گفتم برو ببین  درشت زیاد داره

مرسی می رم می بینم حتما

🌻من برای عزیزانم حال خوبی ساختم که قیمت این حالشان رابادل تنهایم پرداختم🌻
منم ميخوام بخرم نميدونم الان بخرم يا چند ماه ديگه ميترسم بخرم و ريزش كنه

اگه می خوای نگه داری بخر چون دیگه پایین نمی یاد نهایت ثابت می مونه

🌻من برای عزیزانم حال خوبی ساختم که قیمت این حالشان رابادل تنهایم پرداختم🌻
اگه می خوای نگه داری بخر چون دیگه پایین نمی یاد نهایت ثابت می مونه

بدون اجرت ميخوام بخرم كه ارزش پولم حفظ شه اما ميگن توافق شه پايين مياد

((ميشه برا ارامش دلم دعا كنيد؟ممنون🌹🌹))
بدون اجرت ميخوام بخرم كه ارزش پولم حفظ شه اما ميگن توافق شه پايين مياد

یعنی منم نخرم منتظر بشم ولی تجربه به من ثابت کرده چیز گرونی که الان می خری از ارزون فردابهتره 

🌻من برای عزیزانم حال خوبی ساختم که قیمت این حالشان رابادل تنهایم پرداختم🌻
نخند جدى ميگم از هر جواهرى خريد و فروش کنى کسرى داره  واينکه شما ميگى کم نميکنه امکان نداره&nb ...


عزیزم 

موقع فروش کم میکنن! 

اجرت و مالیات و ... اشون هم بالاست ولی میارزه چون طراحیشون خاصه 

ولی با تعویض کار خودشون با خودشون کم نمیکنن چیزی 

چون به جواهری که میفروشن باور دارن و انقدر کارشون براشون ارزشمنده که برای تعویض به قیمت روز و بدون کسری براتون تعویض میکنن


ولی قطعا برای فروش حدود ۴۰ درصد کسری اجرت و ... دارن 



جواهری ملکان رو سرچ کنید متوجه میشید 

فقط توی گوگل بزنید جواهری ملکان 


چند تا شعبه دارن و خیلی ساله که خیلی معروفن عزیزم 

اصلا کار دست دوم و ... ندارن! 

اسى يکى از فاميلامون يه طلايى داره واقعا آنتيکه و تک

منم ميخوام داشته باشم از اون

ببين اين چند سال پيش

يه دستبند خريد مدل زنجير درشت با تراش مات و براق

بعد يکى درميون به اين زنجيرا رب سکه پهلوى آويزونه


الان داده به دخترش 

عه لامصب يه چيزيه

آخه که اين يادگاريا چه حالى ميده


دلتنگ پدر و مادرم هستم   لعنت به اين کرونااااااا  
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز