هعیییییییییییییی مدیر عضویت: 1399/05/24 تعداد پست: 1994 عنوان کنکورررر | مشاهده متن کامل بحث + 127 بازدید | 18 پست انسانیم ،ب نظرتون میشه از الن خوب خوند و قبول شد ی چیزایی قبلن خوندما ولی نه خوب خوب همرو شبا خوابم نمیبرع دیگ ،نمیخام ی عمر پشیمون باشم که چرا نخوندم ،میشه یکم بهم امید بدین 1400/01/15 | 17:41 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
zahra_zri عضویت: 1399/12/24 تعداد پست: 361 اگه میشه منم بیام باهام بخونیم بهم انگیزه بدیم انشالله بیا بم پیام بده
ziba1379 عضویت: 1399/08/23 تعداد پست: 133 اره بیا بم پیام بده کدوم شهری شما اگه میشه شمارتو به منم بدی
ملکه_یخی_هستم عضویت: 1398/11/22 تعداد پست: 6852 آخه از النن میشه آره میشهبخوای میتونیتلاش نیاره کاش همونجور که بی دلیل یهو دلمون میگیره و ناراحت میشیم، بی دلیلم یهویی خوشحال بشیم =)