2789
عنوان

یه کرم نرم کننده ومرطوب کننده خوب بهم معرفی کنین لطفا

| مشاهده متن کامل بحث + 797 بازدید | 65 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

 این کرم عالیه من از قشم خریدم خارجی بود فک کنم هیچ جای مشهد پیدا نکردم کاش بیتشر میخریدم هییییی

کاش عاشق مهدی(عج) بودن مد میشد💔        کوهیم ما تا ایستاده ایم روی پاهامون...😎               ماهیم تا خورشید هست رهبر راهمون..          در هیچ اساس نامه ای،حق تماشای زیبایی تو بانو به رسمیت نشاخته شده است! خیالت تخت           تحریم کن چادر بکش ب روی همه چشم ها . برنامه صلح امیزی در کار نیست✌     خدایا ما برای تو تیپ زده ایم بگذار نپسندنمان مارا به چه نگاه غیر همین که بنده خوشتیپ تو هستم مرا کافیست😍   اگر میشد میخواستم پس از مرگم  چادرم را هم با من خاک کنید میخواهم روزی که دستهایم خالیست.... امانت مادرم بانو فاطمه را دستم بگیرم.. و به او پس بدهم .  آن ها چفیه را خیس می کردن تا نفس هایشان”آلوده شیمیایی” نشودمن چادر می پوشم تا از نگاه های آلوده”دور بمانم اینی که میگن مشکی رنگ عشقه یعنی چادرمو عشقه  (خانوم وکیل اینده) 
پوستوتیره نمیکنه؟

برات گذاشتم البته همینجا دیگه تو تاپیک جدا نزدم بقیه هم بیینن

کاش عاشق مهدی(عج) بودن مد میشد💔        کوهیم ما تا ایستاده ایم روی پاهامون...😎               ماهیم تا خورشید هست رهبر راهمون..          در هیچ اساس نامه ای،حق تماشای زیبایی تو بانو به رسمیت نشاخته شده است! خیالت تخت           تحریم کن چادر بکش ب روی همه چشم ها . برنامه صلح امیزی در کار نیست✌     خدایا ما برای تو تیپ زده ایم بگذار نپسندنمان مارا به چه نگاه غیر همین که بنده خوشتیپ تو هستم مرا کافیست😍   اگر میشد میخواستم پس از مرگم  چادرم را هم با من خاک کنید میخواهم روزی که دستهایم خالیست.... امانت مادرم بانو فاطمه را دستم بگیرم.. و به او پس بدهم .  آن ها چفیه را خیس می کردن تا نفس هایشان”آلوده شیمیایی” نشودمن چادر می پوشم تا از نگاه های آلوده”دور بمانم اینی که میگن مشکی رنگ عشقه یعنی چادرمو عشقه  (خانوم وکیل اینده) 
 این کرم عالیه من از قشم خریدم خارجی بود فک کنم هیچ جای مشهد پیدا نکردم کاش بیتشر میخریدم هیییی ...

مرسی عزیزم 😘

امیدوارم بتونم پیدا کنم ازش

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم🌺موجیم که آسودگی ما عدم ماست🌺ما نسل به نسل درپناهت هستیم یاحسین❤فَفَرِج عَنّا بِحَقِّهِم فَرَجَاً عاجِلاً قَریبا🌺یاصاحب الزمان ادرکنی ولا تهلکنی 🌺

کاش عاشق مهدی(عج) بودن مد میشد💔        کوهیم ما تا ایستاده ایم روی پاهامون...😎               ماهیم تا خورشید هست رهبر راهمون..          در هیچ اساس نامه ای،حق تماشای زیبایی تو بانو به رسمیت نشاخته شده است! خیالت تخت           تحریم کن چادر بکش ب روی همه چشم ها . برنامه صلح امیزی در کار نیست✌     خدایا ما برای تو تیپ زده ایم بگذار نپسندنمان مارا به چه نگاه غیر همین که بنده خوشتیپ تو هستم مرا کافیست😍   اگر میشد میخواستم پس از مرگم  چادرم را هم با من خاک کنید میخواهم روزی که دستهایم خالیست.... امانت مادرم بانو فاطمه را دستم بگیرم.. و به او پس بدهم .  آن ها چفیه را خیس می کردن تا نفس هایشان”آلوده شیمیایی” نشودمن چادر می پوشم تا از نگاه های آلوده”دور بمانم اینی که میگن مشکی رنگ عشقه یعنی چادرمو عشقه  (خانوم وکیل اینده) 
مرسی عزیزم 😘 امیدوارم بتونم پیدا کنم ازش

خداکنه کرونا بره میرم دویاره قشم 

یک کارتن از اینا میخرم بس که خوب بود میشه عین پوست بچه من الان تموم کردم بالای لبم خشک شده😭💔

کاش عاشق مهدی(عج) بودن مد میشد💔        کوهیم ما تا ایستاده ایم روی پاهامون...😎               ماهیم تا خورشید هست رهبر راهمون..          در هیچ اساس نامه ای،حق تماشای زیبایی تو بانو به رسمیت نشاخته شده است! خیالت تخت           تحریم کن چادر بکش ب روی همه چشم ها . برنامه صلح امیزی در کار نیست✌     خدایا ما برای تو تیپ زده ایم بگذار نپسندنمان مارا به چه نگاه غیر همین که بنده خوشتیپ تو هستم مرا کافیست😍   اگر میشد میخواستم پس از مرگم  چادرم را هم با من خاک کنید میخواهم روزی که دستهایم خالیست.... امانت مادرم بانو فاطمه را دستم بگیرم.. و به او پس بدهم .  آن ها چفیه را خیس می کردن تا نفس هایشان”آلوده شیمیایی” نشودمن چادر می پوشم تا از نگاه های آلوده”دور بمانم اینی که میگن مشکی رنگ عشقه یعنی چادرمو عشقه  (خانوم وکیل اینده) 
خداکنه کرونا بره میرم دویاره قشم  یک کارتن از اینا میخرم بس که خوب بود میشه عین پوست بچه من ال ...

انشاالله

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم🌺موجیم که آسودگی ما عدم ماست🌺ما نسل به نسل درپناهت هستیم یاحسین❤فَفَرِج عَنّا بِحَقِّهِم فَرَجَاً عاجِلاً قَریبا🌺یاصاحب الزمان ادرکنی ولا تهلکنی 🌺
خداکنه کرونا بره میرم دویاره قشم  یک کارتن از اینا میخرم بس که خوب بود میشه عین پوست بچه من ال ...

جدی من خیلی پوستم خشکه ترک برمیداره بااین هیچکاری نمیکنم وهرکرمی میزنم فرقی نمیکنه ازبچگی اینجوربودلبامم خیلی پوست پوستی میشه بدنمم ازشدت خشکی خارش داره بعدازحموم میام بیرون

اصلاازدستام خجالت میکشم دستای همه صاف ونرمه

واقعابااین کرم خوب میشه???

برای بدن هم داره????

دوستان ریپ بزنید پست هامو چون من دوست دارم یکی نظرشو درموردپست هام بذاره
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز