2777
2789

ی مشکل برا ی دوستمون داریم الان:

از کجا میشه فهمید ی پسر ی دخترو دوس دارههه؟

اینم بگم پسر خیلی مودب و با شخصیت هستش وقتی دوستمون زنگ میزنه سوال درباره کارها بپرسه خیلی مهربون جواب میده با جاانم و قربان شما و ....

الان ما در منگنه قرار داریم که عااایااا خوشش میاد ازین بنده خدا یا نه!؟چیکار کنیم خوشش بیاد😂


برای ابراز عشق به مردم مجبور نیستید هر فردی را که می‌بینید ببوسید، برای عشق ورزیدن به دیگران لازم نیست یک کاسه برنج به آن‌ها بدهید! "عشق ورزیدن" یعنی درباره‌ی دیگران کمتر قضاوت کردن ،و دادن این اجازه به آن‌ها که آنطور که دوست دارند زندگی کنند و بدون انتقادِ ما آن کسی باشند که هستند...🥰

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بشین تا بیاد 😬

علاقه داشته باشه میاد میگه دیگه، لازم نیست کاری کنی، خودت باش. 🌺💚🌺

پیاو نه‌ماوه ... 🚶... نذار بهترین ورژنت با آدم نامناسب هدر بره ... هیچکس اندازه ی کسی که ترکت کرده تورو تماشا نمیکنه، میخواد مطمئن شه اشتباه نکرده، بهش نشون بده که اشتباه کرده ... 🚶 ...برای کسایی که در حقتون خیانت کردن دلتنگ نشید، برای کسایی که حتی یکبار شمارو کوچیک کردن دلتنگ نشید، برای بی معرفتا، دروغگوها، حسودا و دوروها دلتنگ نشید، برای کسایی که رازاتونو برملا کردن دلتنگ نشید، آدمای اشتباه لیاقت دلتنگیتونو ندارن! ...تو هیچوقت نمیفهمی چقدر آسیب دیدی تا وقتی که یه نفر باهات درست رفتار میکنه... لا به لای تلاش‌هات برای نجات رابطه یا زندگی مشترک اینو یادت باشه: تو هیچوقت نمیتونی آرامش و خوشحالی رو جایی پیدا کنی که همونجا گمش کردی ...گفت : تو عقب کشیدی یا جنگ تموم شد؟! گفتم : به جز من کسی نمی‌جنگید که؛ من که عقب کشیدم؛ جنگ هم تموم شد!

با اجازه اسی اینو گزارش بزنید آشنا دارم تو سایت برام بد میشه 


https://www.ninisite.com/profile/forum/topic?topicId=6203163&slug=کمکم-کن&postId=183983719

بخاطر اینکه تا شب به گوشیم دست نزنم ،از صبح گذاشتمش تو کمد و الان خودم کجام؟ تو کمد  
اون دوستمون خودتی؟🙄😅

🤣🙄

الانم ارشد دامپزشکی دارم😍و هدف ام اینه وکیل شم امسال کنکور دادم و حقوق دانشگاه تهران قبول میشم احتمال زیاد خیلی خوشحالم امیدوارم شمام خوشحال باشین
@parva_tt   بیو تتل بیبین😝😐😂🗡

تتل_دزد_نباشیم#     

#سخن_سلطان من را از من بخواه و در من، نه پشت نقابی زیبا یا در لباسی مجلل، هر آنچه که هستم را دریاب، شاید در تنهایی زشت من خدایی بود زیباتر از نقاب و لباس مجلل. تتلیتی اعظم قدیمی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز