2789

😐😐

اقا وجدانن رضا کرمی تارا شکرخورد غلط کرد این اهنگو خوند(گَردِ کی دِری لج کِید اخه مگه دشمنِدِم،شرمنده چَن ساله چیدَه مِ هنوز عاشقِدِم)پسران سرزمین کرمانشاه  از رضابکشین بیرون..هرجامیرم دوپس دوپس شرمنده هر شو مَسم  فکر کنم پسران کرمانشاهی از دم شکست عشقی خوردن...       خب خب رضا ب کنار...یکم بگم از یاسین ک اهنگش قفلی همیشگیمه...(ساقی اِمشُو اَرَیمِ مشروب فیک بِرشِن،توام حالِم خِراو بِکی بوِیدَم تامرز کشتن،نیکوتین خونِم اِمشو ها بانِ هزار مَگَر ای سنگینه ای دردیله بوِیدَ خوار...)..روزگار داره غمگین ترین اهنگشو برام مینوازه..من همون دختریم ک تو تمام زندگیش نقش فیک بازی کرد..زندگی ک همه براش تصمیم گرفتنو من فقط گفتم ..(چشم)کاش میشد درتمام طول زندگیم فقط یکروزشو خودم باشم:)از غیرواقعی بودن خودم خسته شدم..یدختر درونگرایی ک فقط تو رویاهاش واقعیه وبا کسی میتونه صمیمی بشه...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میازار موری که دانه کش است😂

😂

دخترم =(🚬 م‍‌ب‍‌ت‍‌ل‍‌اب‍‌ح‌ه‍‌ی‍‌پ‍‌وف‍‌رن‍‌ی‍‌ا.ir   🥀─━─•⊰ از بلندای نگاه تو فقط پروازه و پرواز و پرواز~نه محضر لازمه نه حلقه خب~اما تویی محرم تویی همدم تویی همراز💔 ⊱•─━─     

چیزی به ذهنم نمیرسه 

فقط یه اصطلاح هست سمت ما به کسی که زیاد حرف میزنه میگن انگار کله ی گنجشک خورده 😂


ولی همین که دوستمون گفتن جیکش در نمیاد درسته

وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم ، که در طریقت ما کافریست رنجیدن ....

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

چه رنگ مویی

222atiyehhh | 18 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز