2789
عنوان

چه دعاهایی خوندین به خواستتون رسیدین🙏🏻بیاین باهم تبادل کنیم

| مشاهده متن کامل بحث + 3240 بازدید | 180 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

[QUOTE= هر ]من همه دعایی کردم همه چله ای به هیچکدوم نرسیدم حتی یه درصد [/QUOTE]

در ناامیدی بسی امید است 

روز میشه این شب ، باز میشه این در ...

صبر داشته باش ...

در هر چیزی حکمتی هست و بدون اگه تو به هر دری زدیو نشد حتما قسمت خرافه نیست 

؛شهرزاد# 😂💙

فقط و فقط و فقط چله بردارید مخصوصا چله نادعلی

تا یه هفته روز هفت بار ختم گروهی انجام دادم 

ولی هنوزم خیلی ایمان دارم بهش 

شما چطوری انجام دادین 

برای حاجت دلم دعاکنیدشایددعاتون درحقم مستجاب شد🌹
بله تا ۵ روز کامل رو انجام دادم و رسیدم به خواسته ام

میشه بگی خواستت درچه موردی بود؟ اگر دوست داری 

تو اون مدت فقط باید بنویسی و امیدوار بود فقط


زیر۲۱سال ریپلای نکنه لطفااا دعوا نداریم ✅️ زیر۱۸سال اینقدر حق بجانب و پرو نباش اگر هستی حوصلت ندارم ...احترام=احترام✅️ به سوالات درباره بارداری وزایمان جواب میدم☺️ خدایاااا برای آرامش زندگیم ممنونم🌈🌈❤️

من نوشتم چرا اتفاق نیفتاده اخه😔

باید ایمان داشته باشید ک اتفاق بیفته نباید با حالت غمگین بنویسید باید هر کلمه رو ک مینویسید باور قلبی داشته باشید و واسه جبرئیل یا بقییه ی فرشته ها نامه بنویسید من برای جبرئیل ک فرشته ی نگهبان نوزادان هست نامه نوشتم که فرزندی به من عطا کنه و بعد از یکماه خداروشکر باردار شدم😭😭😭😭😭😭😭

دکتر انوشه راست میگه : 'گیرم عذر خواهی کردی ، واسه حرفی که زدی' با ذاتی که آشکار شده چه میکنی ؟! ️ 
انجام دادم دوسه روز  پیش فعلا منتظرم ببینم جواب میگیرم یانه

من بعد از یک ماه نتیجه گرفتم ولی خیلی مشکل سختیییییی بود ..برا ی شخص دیگ هم خونده بودم ..البته چند بار هم ک خوندم همون روز انجام شد ..

شاید منکر چیزی باشم اما دلیل ندارد آن را به لجن بکشم و یا حق اعتماد به آن را از دیگران سلب کنم ..٫٫خودتان را برای دیگران آرام آرام ورق بزنید چون اگر تمام شوید به سراغ دیگری میروند٫٫تا وقتی مثل یک چکش رفتار میکنید همه را به شکل میخ می‌بینید ..امام علی علیه‌السلام 🤍حالا که تا اینجا اومدی میشه ی صلوات بفرستی برا قبولیم ؟⁦✨😚⁩ریپ بزنید که منم براتون متقابلا بفرستم ✨💚
باید ایمان داشته باشید ک اتفاق بیفته نباید با حالت غمگین بنویسید باید هر کلمه رو ک مینویسید باور قلب ...

اره منم.مطمئنم که اتفاق میفته ولی یکم طول کشیده

عزیزم چقدر خوب😍😍😍😍😍😍😍خیلی قدمش مبارک باشه ان شاللا

عزیزم اونی که میگن ۱۵روزروزی یه نامه بنویسین اونوشماانجام دادی؟

ن اونو انجام ندادم ولی هر از گاهی تا دلم میگیره برا فرشته ها نامه مینویسم

دکتر انوشه راست میگه : 'گیرم عذر خواهی کردی ، واسه حرفی که زدی' با ذاتی که آشکار شده چه میکنی ؟! ️ 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز