2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

به تخم چشم چپم😐💔

ما دل هرکیو شکستیم فردا‌ش دهنمون سرویس شد و فهمیدیم زمین گرده...😔ولی هرکی دل مارو شکست فرداش خوشبخت ترین آدم شد و فهمیدیم زمین پاره خطیست که در ما فرو می رود🥺😢/کاش یوزارسیف میومد عباشو رو منم مینداخت بعد که برمیداشت من لاغر و خوش هیکل میومدم بیرون با بغض میگفتم:با من چه کردی یا نبی؟😢دنبه هایم کو؟😢         

😐🤐

هیچ رنج و مصیبتی به شما نرسد مگر به فرمان خدا و هرکه به خدا ایمان ارد خداوند دلش را به مقام عالی رضا و تسلیم هدایت کند...❤.../ میشه لطفا با دل مهربونت واسه مشکلاتم یه صلوات بفرستی اخه میگن دعای بقیه در حق ادم مستجاب میشه🌻🌈 عضو اکیپ علمی🌌💜... مدافع حجابم اگه تو این موضوع تونستی با عقلت بحث کنی خوشحال میشم تبادل نظر کنیم ولی اگه داری با تعصبات و عقده های درونیت نظر میدی متاسفم من فقط زبون ادما رو میفهمم...🌵💛 تعصب بدون تفکر میشه داعش میشه وهابیت میشه فروختن بهشت به ازای پول حواسمون باشه عقایدمون باهم فرق داره ولی قلبی که تو سینه ی هممون میزنه یکیه...🦋💙

کی هس

باورم نمیشه اسم کاربریمو ساسا جون میخونید!!!!!!!!!!!!!!!چرا اخه! عزیزان  سَه سَه جون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ترجیععععع میدهم به ذوق خویش دیوانه باشم تا به میل دیگران عاقل!!!!!!! ترجیع میدم ترجیح و ترجیع بنویسم دوست عزیز مگر نه اندازه یه ترجیح سواد دارم😂😂😂😂
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز