مونیکا_خانوم مدیر استارتر عضویت: 1399/07/25 تعداد پست: 7312 عنوان لعنتتتتتتتت 254 بازدید | 25 پست به کسی که کرونا رو ساختکثافت عنتربرقی دو ساله درگیرمون کردهروانی شدم تو خونهحوصلمون به شدت سر رفته🥺😭😭😭افسردگی گرفتم الان خوب بود کیش بودیم و سفر و اینور اونور 1400/01/11 | 22:27 9 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دلبررر عضویت: 1398/03/07 تعداد پست: 24312 الان خوب بود اینتالیا بودم😩😂 زندگی قبل از اومدنت جریان داشت، ولی بعد اومدنت معنا پیدا کرد 🩷🌸💕
zahrakaton عضویت: 1397/07/09 تعداد پست: 8361 الان خوب بود اونتالیا بودم😩😂 اگه نبود الان امریکابودم 😝😭 .
nasrinrmsh عضویت: 1398/12/14 تعداد پست: 2823 تفففف بهت کرونا 😒😒😑 کودکم کودک بمان دنیا بزرگت میکند!بره باشی یا نباشی گرگ گرگت میکند.کودکم کودک بمان دنیا مدادرنگی است،بهترین نقاش هم که باشی باز رنگت میکند...
dokhi_balooch عضویت: 1399/07/15 تعداد پست: 1153 باز خوبه ک اونقد پول داری بری کیش ب نکته مثبتش فکر کن به چشمم زندگی هر وقت مشکل شد... نگاهی کردیو حل مسائل شد...
دخملییی عضویت: 1399/06/19 تعداد پست: 10407 اره واقعا لعنت هر چیزی ک برام میخوای خدا صد برابرشو به خودت بده😎👻
nazanin69sh عضویت: 1399/09/27 تعداد پست: 1685 عنچوچک زاغارت😒🗡 من میگم تعداد مژه های چشم سمت چپش ۵۸ تاس، بعد شمو میپرسی عاشقشی؟!
خدایامرسی عضویت: 1396/05/24 تعداد پست: 20333 من الان باید کنار خانواده مکانادا بودم،فقط حیف که اونا هم ایرانن 😁 عشق یعنی همه بدونن برای اون چه کردی ولی خودش ندونه