2777
2789
عنوان

ریزش مو😢😢😢😢😢😭

156 بازدید | 15 پست

سلام

من یه ساله که ریزش مو دارم

اوایل کم بود ولی جدیدا خیلی داره میریزه 😭😭😭😭

وسط موهام خیلی خالی شده

چیکار کنم ؟؟؟

چی بخورم؟؟؟؟

😭😭😭😭😭😭😭

دختری از جنس رنگین کمان 💫🌸🌈😎

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من خیلی ساله که میریزه.دیگه چیزی ندارم 😭کلی دکتر و دارو و دوا اثر نداشت

چرا باید بخاطر رفتار خشنم معذرت بخوام؟؟؟؟  اونایی که منو به اینجا رسوندن , هیچوقت ازم معذرت نخواستن...                                                 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻                                                   میشه واسم دعا کنید به خواستم برسم؟ممنون                     

منم عین تو😶 راهی چاهی پیدا کردی بگو😅

تو از خدا برایم خیر بخواه  شاید بخاطر تو خدا نه نگوید  من هم قابل باشم به یادت هستم  سپاس از اینکه دعایم کردی❤ میدونی سختی واقعی چیه؟؟؟ اینکه والدینت آرزوهات رو نابود کنن و خودشون رو مالک تو بدونن، بال پرواز ندن و تو محکوم به زنده موندن باشی.  در برابر انسان بی‌گناهی که بدنیا می‍‌‌ارید یکم احساس مسئولیت کنید.  وگرنه حیوانات اهلی و وحشی نیز تولید مثل را آموخته‌اند. 

ممکنه مشکل داخلی داشته باشیچ

ممکنه خیس خیس موهاتو شونه میکنی شامپوی بدون سولفات و پارابن نمیزنی یا با اب داغ میشوری.امکانم داره روغن به کف سرت میزنی یا نرم کننده به سرت میزنی

دکتر برو منم ریزش مو داشتم اما نه در حد تو بهم شامپوی مخصوص داد و ازمایش دادم دکتر گفت کمبود آهن و روی داری بهم قرص داد خوردم خوب شدم مدتیه که موهامو با برگ درخت کُنار میشورم ریزش موهامو قطع کرده

ازمایش هورمونی بده

منم مشکل تو رو داشتم ازمایش کامل دادم هیچیم نبود دکتر گفت بخاطر استرسه و اینکه کیست دارم شاید بخاطر اونه..الانم موهامو کوتاه کردم راحت شدم بخدا .

اول یک چکاب کامل بده تامطمعن شی کمبودی نداری 

منم ریزش شدیدداشتم توازمایشمم مشکلی نبودبراهمین مجبورشدم کچل کنم شامپومم عوض کردم روزی یدونه زینک وبیوتین خوردم بایه اسپری دعودرانت ضدریزش ک دکترنوشت الان بعدچهارماه اصلاریزش ندارم وموهام کم کم داره بلندمیشه

وقتی چشم امیدت به خدا باشه هیچ چیزاونقدرعجیب نیس که پیش نیاد(:💕🌱
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کلاهبردارررر

fgju7jr4 | 16 ثانیه پیش

خواستگار

habiballahhasani | 25 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز