2789

منم بتگ

دوستان عزیز کامنتی که میزارم صرفا برای استارتر هست و جنبه طنز داره، اگر خودش صلاح بدونه گوشی و صفحه تایپ جلو روش هست و من توضیح میدم با کمال میل، من نه دوست دارم قضاوت کنم و نه این کارو میکنم،لطفا قبل کامنت گذاشتن و توهین و تیکه انداختن اینو بخونید، چون مجازیه و همدیگرو نمیشناسیم دچار سو تفاهم و دلخوری هم نشیم. به هم احترام بزاریم، ممنون که خوندی،ماچ به کلت 😘😍❤️حالا  اگر نظرت با نظرم موافق نیست با کمال احترام و بدون تیکه بگو 😊

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خواهش میکنم از منم بگیر واقعا سر. درگم هستم

_امروز چقد تلخی؟؟ +دلتنگی ادمو مثل چایی مونده تلخ میکنه شده دلتنگ شوی چاره نیابی جز اشک.._ بی حوصلگیت واسه چیه؟ +مارا هرچه هست دگر حوصله ای نیست _چی شده؟+یجوری دلم گرفته انگار دنیام تباه شده.. _خدا بهت صبر بده +نمیشه جای صبر فقط پنج دقیقه بغلشو بده؟به چال گونش و چشاش زل بزنم.. _اسمون توام افتابی میشه +ابر اسمون ما همیشه سیاه بود دکتر.. _پس سهمت چی میشه؟ +سهم من از تموم دنیا هیچه.. _زندگی کن +زندگی کنم که تهش چی بشه؟  همینجوری این دنیا یه جوونی بهم بدهکاره.. _این حرفات فقط از رو دلتنگیه +دست خودم نیست که دلم براش تنگ میشه😔😔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز