2789
عنوان

لطفا نظر بدین مهمهههه

125 بازدید | 18 پست

داشتم میومدم خونه به شوهرم زنگ زدم ساعت ۱۲:۳۰ ظهر جواب نمیداد بعد جواب داد گفت خواب بودم منم گفتم وا ساعت ۱۲ نیمه گفت ببخشید! یعنی تیکه انداخت بهم

بعد اومدم خونه گفت ناراحت شدم ب من گفتی وا ساعت ۱۲نیمه!!!!دعوامون شد قهر کردیم. الان واقعا من بد حرفی زدم؟؟؟؟؟!!!! یا اینکه انقد حساسه این ادم؟!

با یک پسر ۵ ساله وصلت کردی

میدونین دعای نی نی سایتی ها خیلی معجزه میکنه؟میشه دعا کنین معجزه زندگی منم اتفاق بیوفته؟من میدونم با دعای شما لطف خدا شامل حالم میشه و امضامو تغییر میدم که به خواستم رسیدم بعد از اینهمه سختی...، دوستتون دارم 🙆‍♀️اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وای🤣🤣

خوشبختی شاید تو صفحه بعدی باشه...نبند کتاب رو!🌱😊👍‏بزرگترین ارزوم دیدن بی بی چک مثبته رویاشده برام لطفا دعاکن برام❤🙏ممنون از دعای قشنگت بالاخره منم به آرزوم رسیدم...انشالله قسمت همه ی منتظرا،اگه دوست داشتی یه صلوات برا تودلیم بفرس۱۴۰۰/۸/۳۰❤️

اگه نامزدم به من میگفت 

میگفتم واسه ساعت خوابمم توباید تعیین کنی

من بودم ناراحت میشدم میگفتن الان چه وقت خوابه  

تمام عمرخندیدم به این عاشق به آن عاشق چنان عشقی سرم آمد که من دیگر نمیخندم

یه کم بزرگ شین

خاک انداز کیست ؟ خاک انداز یه سری کاربر هستن تا یکی تاپیک میزنه ، سریع مثل خاک انداز خودشونو میندازن وسط و کامنت میذارن : (خب چکار کنم)،(به تو چه)یا(به ما چه) این که گُل ⚽️ به خودیه 😂 خب اگه میگی (به ما چه)میشه بگین شما وسط این تاپیکی که به شما مربوط نیست ، چه گوهری می اَفشانین ؟ آهای شمایی که می نویسین : (خب چکار کنم) شما بفرما مابقیِ اورانیوم هایی که تو تاپیک های قبلی جامونده رو غنی بفرمایین کاش فضای مجازی ، یه فیلتری داشت کسایی که فرهنگِ حضور در سایت های عمومی رو ندارن ، نتونن ورود کنن و انرژی منفی هاشون رو به اشتراک بذارن لطفا کاربرای خاک انداز به تاپیک من نیان  مرســـی ، اَه   
دروغ نگو ۳۸ سالشه😲😒😕 و_من_الله_التوفیق#  

اره اما همیشه این حساسیتارو داره عین بچه هاس. نمیدونم خانوادش اینو انقد لوس بار اوردن والا من که دخترم خیلی قوی تر بار اومدم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کالری شماری

_hsarina | 15 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز