2789
عنوان

کی اینجا کورده🤗😬

175 بازدید | 25 پست

میشه معنی اینارو بگید

😐😐😐😐

وسه بوره ی تراکتوررومانی
.

.
مال مردمه دمو پلو جمو بکه☺️
ا#  _پیاوه‌که

‏‏كن معنا يا الله، لأنك الوحيد الذي يشعر بنا ويهتم بأمرنا ويدرك كل مافينا.خدایا در کنار ما باش، چون تو تنها کسی هستی که احساس ما را درک می‌کند و به ما توجه می‌کند و از هرآنچه درون ماست با خبر است ♥️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میگه مال مردمه دمو دزگاشو جم کن

دزگا😂😐

‏‏كن معنا يا الله، لأنك الوحيد الذي يشعر بنا ويهتم بأمرنا ويدرك كل مافينا.خدایا در کنار ما باش، چون تو تنها کسی هستی که احساس ما را درک می‌کند و به ما توجه می‌کند و از هرآنچه درون ماست با خبر است ♥️
سلام خواهرگلم عیدتون مبارک من کوردم

برادر/خواهر عید شمام مبارک

‏‏كن معنا يا الله، لأنك الوحيد الذي يشعر بنا ويهتم بأمرنا ويدرك كل مافينا.خدایا در کنار ما باش، چون تو تنها کسی هستی که احساس ما را درک می‌کند و به ما توجه می‌کند و از هرآنچه درون ماست با خبر است ♥️

صداش مثل تراکتور رومانی هست ،واسه مردمه لب ولوچه تو جمع کن،اخریش دومعنی داره بستگی داره توی چه جمله ایی بکار بره پیا بعضی کوردها به مرد میگن،پیاوکه پیداش کن

همه آرزویم اما چه کنم که بسته پایم.....

ممنون ازهمگیتووون

‏‏كن معنا يا الله، لأنك الوحيد الذي يشعر بنا ويهتم بأمرنا ويدرك كل مافينا.خدایا در کنار ما باش، چون تو تنها کسی هستی که احساس ما را درک می‌کند و به ما توجه می‌کند و از هرآنچه درون ماست با خبر است ♥️
صداش مثل تراکتور رومانی هست ،واسه مردمه لب ولوچه تو جمع کن،اخریش دومعنی داره بستگی داره توی چه جمله ...

ممنون

‏‏كن معنا يا الله، لأنك الوحيد الذي يشعر بنا ويهتم بأمرنا ويدرك كل مافينا.خدایا در کنار ما باش، چون تو تنها کسی هستی که احساس ما را درک می‌کند و به ما توجه می‌کند و از هرآنچه درون ماست با خبر است ♥️

مثه تراکتور رمانی میمونه


مال مردمه دهنتو ببند حرف دهنتو بفهم


پیاوکه به مردا میگن 

لاکچری ینی دختروپسرت تولدشون یکی باشه                  96/7/8                                                                   99/7/8
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز