2777
2789
عنوان

اگه قرار باشه ی آدم معروف ازتون خواستگاری کنه دوست دارین کی باشه؟😁🤔

| مشاهده متن کامل بحث + 59596 بازدید | 1993 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مهرداد صدیقیان 😁


اینو بدون !!! فمینیست یعنیبرابری هر دو جنس نه برتری یک جنس!!  اینم یاد بگیربدن من مال منه!  حجاب من انتخاب منه!  اگه لختم.... اگه چادری... انتخاب منه به هیچ کسی هم ارتباطی نداره💞 یکی دوس داره شلوار زاپ دار بپوشه موهاشو زرد کنه مانتو کوتاه بپوشه یکی دیگه هم دوس داره چادر سرش کنه و کسی بدنشو نبینه....آیا به منو تو ربطی داره؟؟؟؟  نـــــــه!  پس دخالت نکن 
نه هنو چشم به راهم🙄🤭

☻☻☻☻☻

از حالا تا همیشه من دلم سمت توئه                                واسه مهربونیات دلم طرفدار توئه                                       به خودت قسم که عشقی                                   
ایشون😿البته یکی عکس گذاشته بودم..از دوست دخترشم بدم میاد😐😂😂

عکس دوست دخترش؟☻

از حالا تا همیشه من دلم سمت توئه                                واسه مهربونیات دلم طرفدار توئه                                       به خودت قسم که عشقی                                   
اروپا دیگهههههه ☹️

کانادا بهتره ها☻

از حالا تا همیشه من دلم سمت توئه                                واسه مهربونیات دلم طرفدار توئه                                       به خودت قسم که عشقی                                   
مهرداد صدیقیان 😁

به سلامتی ☻😁

از حالا تا همیشه من دلم سمت توئه                                واسه مهربونیات دلم طرفدار توئه                                       به خودت قسم که عشقی                                   
کانادا بهتره ها☻

آمریکاییه اخهههه

دلت را بتکان ٫اشتباهاتت وقتی افتاد روی زمین بگذار همانجا بماند فقط از لابه لای اشتباه هایت یک تجربه را بکش بیرون قاب کن و بزن به دیوار دلت ٫اشتباه کردن ،اشتباه نیست ٫در اشتباه ماندن اشتباه است 

آمریکاییه اخهههه

اها پس همون اروپا 😝☻

از حالا تا همیشه من دلم سمت توئه                                واسه مهربونیات دلم طرفدار توئه                                       به خودت قسم که عشقی                                   
بنده متاهل هستم ولی به یاد کودکی ها.... مسیح یا آرش  فرق نمیکنه😂😂😂😂😂😂 @۴۴لی ...

افرین الان بچه خوب شدی حرف درست میزنی😁😂😂

حالا بیا بغلم یه ماچ بر کلت بکنم😂😂😂

ما آدم ها دو سبد با خودمون داریم : یکی جلومون آویزونه یکی هم پشتمون ؛ نکات مثبت و خوبی هامونو میندازیم تو سبد جلویی ، عیب هامونو تو سبد پشتی ؛ وقتی تو مسیر زندگی داریم راه میریم فقط دو چیز رو می بینیم خوبی های خودمون و عیب های نفر جلویی !
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792