2777
2789
عنوان

دوستان میشه چند لحظه بباین اینجا 🙂💋

| مشاهده متن کامل بحث + 401 بازدید | 60 پست
پز_ریز😂#  

حس بدبختی دارم :/ من با نزدیک ۱۸ سال سن همچین ادمی نتونستم پیدا کنم همش بدبخت بیچاره ها نصیبم میشن😄😂😂😂😂

شوخی#  

بگو اى بندگانم كه زياده بر خويشتن ستم روا داشته‏ايد، از رحمت الهى نوميد مباشيد، چرا كه خداوند همه گناهان را مى‏بخشد، كه او آمرزگار مهربان است‏.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ببین من عقلانیم بیشتر . ولی اون احساسی. چجور بگم خیلی ملوسه و این ملوس بودن بعضی وقتا منو اذیت مبکنه ...

میفهمم چی میگی

خوشبخت باشین

میشه واسه قبول شدنم تو کنکور ی صلوات مهمونم کنین خیلی نیاز دارم ک قبول بشم امسال🙁🧡یه روز یکی بهم گفت عشق یعنی وقتی دستشو برید توبیشتر دردت بگیره...همینقدرساده همینقدرعمیق...🌺☘️

شغلش چیه پولی که خرج می‌کنه حاصل دست رنج خودشه ؟ 

آیا رابطه ای هم دارید ؟ 

فقط 14 هفته و 3 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
برای همه آرزوی آرامش دارم  ....در قضاوت کردن احتیاط کنیدزمین به طرز عجیبی گرده تجربش میکنی خودت نه عزیزت دیدم که میگم .............من وفادارترین آدما رو دیدم که خیانت کردن.باهوش‌ترین آدما رو دیدم که فریب خوردن.صادق‌ترین آدما رو دیدم که دروغ گفتن. مهربون‌ترین آدما رو دیدم که دل شکستن. قوی‌ترین آدما رو دیدم که کم آوردن.بالغ‌ترین آدما رو دیدم که بچگانه رفتار کردن.و از همه‌ی این‌ها متوجه شدم هیچ بد و خوب مطلقی وجود نداره، همه ممکنه اشتباه کنن و هیچ چیز از هیچ کس بعید
پوووف  خودتو از الان درگیر چه چیزا کردی 😖

نباید درگیر کنه؟ بنظرتون اشتباهه ؟چون مثلا بعضی وقتا ادم نیاز داره با کسی حتی مجازی صحبت کنه چون در واقعیت که کسی نیست حداقل مجازی

بگو اى بندگانم كه زياده بر خويشتن ستم روا داشته‏ايد، از رحمت الهى نوميد مباشيد، چرا كه خداوند همه گناهان را مى‏بخشد، كه او آمرزگار مهربان است‏.
من چی بگم که نزدیک 28سالمه😂

حخخخخخ😂😂😂😂

بگو اى بندگانم كه زياده بر خويشتن ستم روا داشته‏ايد، از رحمت الهى نوميد مباشيد، چرا كه خداوند همه گناهان را مى‏بخشد، كه او آمرزگار مهربان است‏.
نباید درگیر کنه؟ بنظرتون اشتباهه ؟چون مثلا بعضی وقتا ادم نیاز داره با کسی حتی مجازی صحبت کنه چون در ...

هم صحبتی با ازدواج کردن تو این سن فرق داره 

ایشون داره درباره ازدواج میگه که بنظر من یکم زوده براش 

این نظر شخصی منه و من هیچ کارم ✋🏻

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792