2789
عنوان

جاری جاری جاری جاریییی

1622 بازدید | 63 پست

یه جاری دارم که دو ساله ازدواج کرده سر هر مناسبتی من بهش تبریک میگفتم یعنی شروع کننده من بودم . عید نوروز تبریک نگفتم گفتم یک  اون تبریک بگه. ولی دریغ از یه پیام تبریکک . واقعا ناراحتممم. آخه چرا. 

با خدا باش پادشاهی کن😎

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

هعی خدا از دست این جاریا نی نی سایت پر شده ازشون

حسوده واس اون 

کاش وقتی خرتون از پل گذشت فراموش نکنین اون پل رو کی واستون ساخت :).حالا شاید هر انسانی جایز الخطا باشه..ولی هر خطایی جایزالعفو نیست:)).تو کل زندگیم یا دارم بند کفشامو گره میزنم!یا گره هندزفریمو باز میکنم  گفتیم چشم سیاه جذابه! شما چرا قلباتون سیاه شد!؟ 

جهندم#  

مجرد و ناکام بمیر ولی نسل فقیر تحویل جامعه نده. بار کج به مقصد رسید... دل به دل راه نداشت... اتفاقا پول هم خوشبختی آورد.... این است دنیای ما:) w ww.goftino.com/c/BVamgS فاصله رو بردار پیام بده😐 تاپیک های سال 99 و 1400 رو گردن نمیگیرم :/

چرا توقع داری که بعدش بخوای ناراحت بشی ؟ 

خدا آن حس زیباییست که در تاریکی صحرا زمانی که هراس مرگ آرامشت را میدزدد یکی آهسته میگوید   (کنارت هستم ) ودل آرام میگیرد .ای خدای بزرگ هوای ما بنده های کوچیکت رو داشته باش .هرگز نترسید، کافی است به آینده‌ای ناشناخته، همراه با خدایی شناخته شده اعتماد کنید. خدای دیروز و امروز خدای فردا هم هست 

سلام با اجازه استارتر 

تو رو خدا برای این تاپیکم گزارش رد کنید ممنون میشم 

https://www.ninisite.com/discussion/topic/6108650/تعطیلات-عید-خود-را-چگونه-بگذرانیم-باحضور-دوستان-من-64azin?postId=182298930

یه روزی برای اینکه جا نزدی از خودت تشکر میکنی.
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز