2789
عنوان

دوستانی که گوشی شیائومی دارن یه لحظه بیاین

| مشاهده متن کامل بحث + 344 بازدید | 56 پست
چرا باید ازم بپرسی که جرا باید ازم نپرسی که چرا ازم باید نپرسی که چرا نباید بدونم

وای خدا😂😂😂😂

میشه یه صلوات برای قبولی رشته دلخواهم در کنکور مهمونم کنید💕 خیلی خیلی ممنونم🌹
چرا باید ازم بپرسی که جرا باید ازم نپرسی که چرا ازم باید نپرسی که چرا نباید بدونم

چرا بس نمیکنیم این بازیه کثیفو  

کاش همونجور که بی دلیل یهو دلمون میگیره و ناراحت میشیم، بی دلیلم یهویی خوشحال بشیم =)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا بس نمیکنیم این بازیه کثیفو    

چرا از من میپرسی که چرا بس نمیکنیم این بازیه کثیفو😑🤣

به امضام نگاه نکن    میگم نگا نکن  میخوابونم دهنتا   میگم برو امضا بعدی  برو دیگه اهههه  عجب آدمی هستیا   بروو  حالا چرا بین این همه امضا به امضای من زل زدی کلک  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ 

نه عزیزم🥺

پس چرا هنگ میکنه،🤔

زیاد دنیارو جدی نمیگیرم ....چرا باید غمگین باشم وقتی دنیا دوروزه ....انقدر جلو مشکلات محکم ایستادم که بهم گفتن تو دیگه کی هستی :مارفتیم بای بای مارفتیم بای بای ....من جلو مشکلات زانو نزدم چون خدارو باور داشتم و اعتماد داشتم ....خدا همیشه با منه ....اگه میخوای کمکت کنه باید باورش کنی ....یه نقطه زیر باورت می‌زاره و میشه یاورت،⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩
چرا باید بس کنیم این بازیه کثیفو    

چرا از من میپرسی که چرا باید بس کنیم این بازیه کثیفو

به امضام نگاه نکن    میگم نگا نکن  میخوابونم دهنتا   میگم برو امضا بعدی  برو دیگه اهههه  عجب آدمی هستیا   بروو  حالا چرا بین این همه امضا به امضای من زل زدی کلک  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ 

چرا از من میپرسی که چرا باید بس کنیم این بازیه کثیفو

چرا از ت نپرسم ک چرا نباید بس کنیم این بازیه کثیفو  

کاش همونجور که بی دلیل یهو دلمون میگیره و ناراحت میشیم، بی دلیلم یهویی خوشحال بشیم =)
چرا از ت نپرسم ک چرا نباید بس کنیم این بازیه کثیفو    

چرا از من میپرسی

تمومش_کن_این_بازی_کثیفو#  

به امضام نگاه نکن    میگم نگا نکن  میخوابونم دهنتا   میگم برو امضا بعدی  برو دیگه اهههه  عجب آدمی هستیا   بروو  حالا چرا بین این همه امضا به امضای من زل زدی کلک  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز