2777
2789
عنوان

سزارین

| مشاهده متن کامل بحث + 223 بازدید | 35 پست

عزیزم اصلا ترس نداره سزارین؛من درد طبیعیو کشیدم ولی تا ۳سانت فقط بخاطر یه سری مشکلات سزارینم کردن

اول اینکه امروز کلا غذای سبک بخور سوپ و این چیزا که بعد عمل یبوست و نفخ اذیتت نکنه؛سزارینم یه سوند بهت میزنن که نفس عمیق بکشی و شل بگیری خودتو اذیتت نمیکنه بعدش اگه بی حسی میگری سوزن اونم اگه خودتو شل بگیری درد نداره تا ۱۰دقیقه بعدشم صدای نی نیتو میشنوی

از این دَم و بازدَم بی ثمر....🥀💔

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مبارکا باشه...چشمتون روشن...قدمش پر از خیر و برکت  آرامش. تا تو ریکاوری هستی اگه از کمر بیهوشی ...

عزیزم خیلی کمکم کردی ممنون دعات میکنم

‌‌‌"خاکستر می‌گوید آتش را میتوانم ببخشم ولی تبر را هرگز" 
عزیزم اصلا ترس نداره سزارین؛من درد طبیعیو کشیدم ولی تا ۳سانت فقط بخاطر یه سری مشکلات سزارینم کردن ا ...

ممنون گلم

‌‌‌"خاکستر می‌گوید آتش را میتوانم ببخشم ولی تبر را هرگز" 
سلام  به سلامتی باشه و قدمش پر از خیر و برکت برای تمام خانوم های نابارور دعا کن دلم برای هر ...

چشم عزیزم حتما

‌‌‌"خاکستر می‌گوید آتش را میتوانم ببخشم ولی تبر را هرگز" 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز