فاطمهگلی76 مدیر عضویت: 1399/10/28 تعداد پست: 14917 عنوان پیشقدمبشم؟؟ | مشاهده متن کامل بحث + 294 بازدید | 37 پست برای تبریک ب عشق سابقم پیش قدمبشم ؟؟؟ مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤(◍•ᴗ•◍) 1399/12/30 | 21:05 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
mobfd عضویت: 1398/12/26 تعداد پست: 2590 راستش اجی من حس خوبی ب این پسره ندارم پیامش نده حس میکنم اهمیت نمیده بت
فاطمهگلی76 مدیر استارتر عضویت: 1399/10/28 تعداد پست: 14917 خب اون اول بهت تبریک بگه اصلا ببین تو رو یادش هست فک نکنم چون عصبانی شدم بلاکش کردم الان فک نکنم اون تبریک بگه مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤(◍•ᴗ•◍)
فاطمهگلی76 مدیر استارتر عضویت: 1399/10/28 تعداد پست: 14917 منم که تا الان جلو خودمو گرفتم پیام ندم. ایشالا خدا کمک کنه تا آخر عیدم پیام از طرف من نباشه😊 دارم ... منم عمرا پیام بدم.ولی یه حسی میگه زنگ میزنه بهم مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤(◍•ᴗ•◍)
فاطمهگلی76 مدیر استارتر عضویت: 1399/10/28 تعداد پست: 14917 واا یعنی اون گفته بیا بیرون ببینمت بعد تو نتونسی و اون گفته کات کنیم!!! منکه میگم پسره عاشق نیس ن نگفت کات کنیم اتفاقا هر چی گفتم قبول کرده سر یه موضوعی دعوامون شد بلاکش کردم پیام داد زنگ زد جواب ندادم .گفتم الان پیش قدم شم . مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤(◍•ᴗ•◍)
فاطمهگلی76 مدیر استارتر عضویت: 1399/10/28 تعداد پست: 14917 حالا چرا کاتیدین؟ بلاکش کردم من😧😧😧 مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤(◍•ᴗ•◍)
فاطمهگلی76 مدیر استارتر عضویت: 1399/10/28 تعداد پست: 14917 راستش اجی من حس خوبی ب این پسره ندارم پیامش نده حس میکنم اهمیت نمیده بت از کجا این حسو داری،؟؟ مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤(◍•ᴗ•◍)
ستاره1خاموش عضویت: 1399/05/30 تعداد پست: 2583 حالا چرا کاتیدین؟ ۱ساله نهایت ۳،۴ بار در حد احوالپرسی حرف زدیم. مثل ۷سال قبلش که هر روز سراغ میگرفتم دیگه نیستم. حالام اتفاقا بد نیست ارتباطمون ولی خییییلی کمش کردیم.میخواستم تکلیفم معلوم بشه، با یه بهونه خودم کنار کشیدم. از برزخ و اعصاب داغون راحت شدم 😊 🌹لطفاً واسه رسیدن به ۲تا حاجتم خیلی دعا کن🌹
ستاره1خاموش عضویت: 1399/05/30 تعداد پست: 2583 منم عمرا پیام بدم.ولی یه حسی میگه زنگ میزنه بهم پس نرو سمتش، بذار اگه میخواد خودش بیاد جلو. بعدم سریع هدفتونو مشخص کن و اگه جدی نیس تمومش کن. 🌹لطفاً واسه رسیدن به ۲تا حاجتم خیلی دعا کن🌹