2789
عنوان

دارم از حسودى و ناراحتى ميتركم🙄🙄

| مشاهده متن کامل بحث + 929 بازدید | 77 پست

بابات از باب کمک خریده. به اسم کادوی تولد

مگه برای شما کم گذاشته؟

نزول نصرت الهی، قواعد و سنت‌هایی دارد. به میزانی که با سنت‌های الهی همراه شوید، نصرت الهی را دریافت می‌کنید و پیروزی دین خدا به دست شما واقع می‌شود....اللهم نشکوا الیک فقد نبینا و غیبت ولینا....  

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

پز#  

کاش وقتی خرتون از پل گذشت فراموش نکنین اون پل رو کی واستون ساخت :).حالا شاید هر انسانی جایز الخطا باشه..ولی هر خطایی جایزالعفو نیست:)).تو کل زندگیم یا دارم بند کفشامو گره میزنم!یا گره هندزفریمو باز میکنم  گفتیم چشم سیاه جذابه! شما چرا قلباتون سیاه شد!؟ 

چيكار كنم برام مهم نباشه؟😓😓😓😓

اصلا امشب به حالت قهر زود اومدم خوابيدم

الان دوساعته خودمو زدم بخواب😐😐😐😐😐

اكانت من و خواهرم مشتركه لطفا هى نگيد مجردى يا شوهر دارى😑🤭
من خودم ايفون ايكس دارم🤧🤧🤧 ٢٥ سالمه

عزیزم داری که سنتم بالاس به عنوان کار خیر نگاهش کن پسر عموتم خوشحال شده دیگه دل یه بچس انشاالله پذرت برا شمام بخره

                         من رو تو تاپیک های عکس و تاپیک های ترسناک تگ کنید😐                       
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز