2789
لایک کن گذاشتی من دلم سالاد شیرازی میخاد با لوبیا پلو اوممم🙃🙃

چه ربطی داشت؟؟🤔

درخواست دوستی قبول نمی‌کنم || کاربر گرامی، اینجا یه سایت تبادل نظر عمومی هس نه چت شخصی و هرکس میتونه به هر پستی ری‌اکشن بده. پس اگه به پستت توی یه تاپیک ریپلای زدم، نگو: «با تو نبودم. مخاطبم استارتر بود» این حرف خیلی مسخره است.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اسی اینو بذاری پروفایلت باید حتما عکستو باز کنن تا معلوم بشی

نمیدونم متوجه منظورم میشی یا نه

درخواست دوستی قبول نمی‌کنم || کاربر گرامی، اینجا یه سایت تبادل نظر عمومی هس نه چت شخصی و هرکس میتونه به هر پستی ری‌اکشن بده. پس اگه به پستت توی یه تاپیک ریپلای زدم، نگو: «با تو نبودم. مخاطبم استارتر بود» این حرف خیلی مسخره است.

عکس دیگه بده ببینیم

از صدای سخن عشق ندیدم خوش تر💗💗💗💗💗💗💗💗💗اسمان مهو نگاهت گل من 💓💓💓💓  مانده تم چشم به راحت گل من    💓💓💓 💓    هرکجا هستیو باشی گل من💓💓💓   گویم که خدا پشت وپناهت گل من💗💗💗

خواستار دوباره عسک گذاشتن استارترم#  

ندیدم😭

با افتخار تتلیتی✌ توک با همه ب جز من مهربونی ی کمم منو نوازش کن💔  تو ک اروم جونی ی کم تو بغلت این تن خسته رو خابش کن تو ک بخای میتونی ....                                    مثلت ندیدم کاملا حست شبیه من وصله ی جون منی.   آرومه قلبم با تو انگار تو عزیزم خلسه یه روح منی💕جهنم خالیست،شیاطین همین جا روی زمین اند🔥😏😑من و تو باهم فرق داریم 😜 تو دنبال یه تیکه از کیکی 🍰 من دنبال دستور پخت شم😏🙈ن دوست دارم... ن ازت بدم میاد... میانگین که بگیری می بینی مهم نیستی :")
خو دلم خواس یهو😶

🙄

درخواست دوستی قبول نمی‌کنم || کاربر گرامی، اینجا یه سایت تبادل نظر عمومی هس نه چت شخصی و هرکس میتونه به هر پستی ری‌اکشن بده. پس اگه به پستت توی یه تاپیک ریپلای زدم، نگو: «با تو نبودم. مخاطبم استارتر بود» این حرف خیلی مسخره است.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792