2789
عنوان

بنظرتون لوس بازی نیس؟😐😒

381 بازدید | 25 پست

مثل خیلی از پدربزرگای دیگه،پدربزرگ منم اسم نوه ها رو

با هم قاطی میکنه

حالا من ی دختر عمو دارم خیییلی حسود و عقده‌ایه

از بچگی یادمه میگفت باباحاجی مائده رو بیشتر از من دوس داره

در حالی ک اصلا اینطور نبود

موقع ازدواجش باباش تصادف کرد و فوت شد

پدربزرگم کل جهیزیش رو داد

حتی واسش خونه هم خرید

اما دیشب ک پدربزرگم میخواست اونو صدا بزنه ولی

بجاش گفت هانیه....

زمین و زمان و بهم دوخت

ک باباحاجی انقد از من بدش میاد ک حتی اسم منو

هم فراموش کرده😐

‌‌‌‌'وأنَّ الله سيُعوِّضنا عَمَّا مَرَرْنا بِه' «و خداوند آنچه را ک ب ما گذشت جبران خواهد کرد....!🌙💕🕊 ️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خواهر من اصن ایران نیس بازم بابام میخواد منو صدا کنه اسم اونو میگه 

دقت کن بابام ن بابا بزرگم 

من اینجور نمیکنم😑😑چه عقده ای و لوسه

پروفایل و امضام رو خالی کردم نینی سایت اینجا هم تبلیغ بذاره ....از اینکه درخواست دوستی نمیدید ممنونم

حالا اسما ما خیلی شبیه اشتباه میگیم مهشید مهشاد مهرشادشبیه نیست؟😁

وای راهنمایی یه همکلاسی داشتم ۳تا خواهر بودن اسماشون همین بود

1400/1/18 دومین فندوق مامان خوش اومدی تو دلم ... 1400/4/9 هلنا قشنگ من دخمل نازم .... یه مامان شاد و پر انرژی که جز شادی و خوشحالی و آرامش پسرم چیز دیگه ای مهم نیست ... خونه بهم ریخته مرتب میشه چای سرد شده رو میشه عوض کرد غذای یخ کرده رو میشه داغش کرد ظرفای نشسته بالاخره شسته میشن اما هیچوقت بچه هامون دیگه ۱ساله یا ۲ساله یا ۳ساله یا ........‌ نمیشن پس از لحظه به لحظه بزرگ شدنش لذت میبرم و سخت نمیگیرم ... پسر کوچولوی من مامان عاشقته  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز