2777
2789
عنوان

پویان مختاری

582 بازدید | 25 پست

طرفدارش نیستم اصن بعضی وقتامیرم توپیچش،یه پست گذاشته بودکپشن زده بودکدوم آهنگمودوست دارید؟همه کامنت گذاشته بودن هیچکدومو زیرهمه پستاشم بهش میگن نخون صدات خوب نیستوکلی فش اینا که درستم میگن خیلی خوشتیپه ولی صداش افتضاحه 🤮،ولی بازم آهنگ میده میگف قراره توسال جدیدکلی کاربدم بیرون جبران کم کاری هام بشه😂،چه اعتمادبنفسی اخه،کاش ازش یادبگیریم حرف مردم باسمون مهم نباشه

یه دخترخوشگله مهربونم عاشق کتابم استقلالیم تاپای جون خیلیم روشنفکرم  😋😍🤩💙💙💙💙     

👍🏻

اون‌خُداست‌کِ‌مهرَبون‌بَخشندست‌:/          مَن‌فاصله‌خَندیدنم‌تا‌رددادنم‌یلَحظَس🌊💯⚖😏                       آدمایی‌واسه‌ماع‌خاصن‌کِ‌مارو‌با‌اخلاق‌بَدمون‌خاصَن🤙🏾📿🦂 🔞          ن میتونی بام باشی ن میتونی جام باشی اینو گفتم در جریان باشی😼💯                           کِ اگ غرورم بشکنه با تیکه هاش شاهرگ زندگیتو میزنم🌏🩸🚫🥀

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اخه خوشگلم نیس

با تاپیک بامداد خمار جلو میرم. گروه آبی رو با کمک آسنات جونم😍 پشت سرگذاشتم. قدم 173.وزن قبل 87.وزن حالا 77. هدف اول 75. هدف دوم 71. الان ک توی گروه سبزم وزنم شده 70 کیلو. هدف سوم 67. هدف چهارم 66 و تثبیت. جووووونانرژی چی بالاتر از این که شوهرم با دیدنم مدام میگه اوفففف چقدر تغییر کردی؟ 🥰یا این ک میتونم با خیال راحت لباس برای خودم سفارش بدم چون سایزم تا حدودی استاندارد شده😍

من عاشق آهنگاشم




















خصوصا اونجاها ک اصلا نمیخونه😐

بحران آب را جدی بگیریم.خیلی خیلی جدی.آب واقعا کمه.😔اگه رعایت نکنیم سازمان ملل  گفته تا ۵ سال آینده یعنی ۲۰۲۵ جنگ بر سر آب تو خاور میانه شروع میشه...و تا سال ۲۰۴۰ از بعضی شهرای ایران فقط یه اسم باقی میمونه.😔تروخدااااا رعایت کنید.بخاطر بچه هامون..کم آبی و بی آبی واقعا وحشتناکه.بچه هامون خیلی گناه دارن😔😔😔
من عاشق آهنگاشم خصوصا اونجاها ک اصلا نمیخو ...

اینو خیلیا گفته بودن😂

یه دخترخوشگله مهربونم عاشق کتابم استقلالیم تاپای جون خیلیم روشنفکرم  😋😍🤩💙💙💙💙     

بابا این همشهری مابود ندید بدید عوضی

یادش رفته تو پارکای داغون شهر بزور راش میدادن بخونه عقده ای ابرو هر چی بختیاریه برده 

مینویسم.                                                                بر فرازاسمان 💙استقلال💙ابی ترین عشق جهان.           فرهاد مجیدی عشقمه💙🌟🌟

اصلا صداش و اهنگاشو دوست ندارم حیف نت که حروم کنم که اهنگ پویان و دانلود کنم😑😶 

هروقت بعدگناه...!  خدا اونقدر زنده نگهت داشت...  که وضو بگیری... وایستی جلوش نماز بخونی... یعنی پَذیرُفتَتِت...                                                                خدا از تو ناامید نیست...      🌏 KARMA 🌏 درود به مردم شریف ایران... بچه ها نخندینا...به مامان چیزی نگو ...بارون اومدویادم داد...آبان ۹۸_ ۱۷۶ ✈
مرزای خوشتیپ بودنو جا ب جا کردی:|

خیلی تخریبش کردم گفتم یکم تعریفم کنم الکی😂

یه دخترخوشگله مهربونم عاشق کتابم استقلالیم تاپای جون خیلیم روشنفکرم  😋😍🤩💙💙💙💙     
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز