2789
عنوان

شرورانه ترین کاری که قراره رو همسرم امتحان کنم😔.......

| مشاهده متن کامل بحث + 18368 بازدید | 679 پست
چرا من از این فکرا نمی کنم هیچ وقت؟    

آره فکر نکن درستو بخون، 😅

شیرازم تسلیت🖤ایرانم تسلیت💔مالک را گفتند، چگونه است که تو هیچ وقت راه را گم نمیکنی؟✨                                                             در پاسخ گفت : چون در فتنه ها چشم به انگشت اشاره ی علی دارم 💙 عزیزان درخواست دوستی ندید⛔⛔⛔⛔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چه شود🤣🤣🤣🤣✌🏻

وای به حال مادر شوهر 😅😅😜

شیرازم تسلیت🖤ایرانم تسلیت💔مالک را گفتند، چگونه است که تو هیچ وقت راه را گم نمیکنی؟✨                                                             در پاسخ گفت : چون در فتنه ها چشم به انگشت اشاره ی علی دارم 💙 عزیزان درخواست دوستی ندید⛔⛔⛔⛔
😂😂😂😂😂❤️ببین عروس اول منم نمیزارم بیان خواستگاریت 

بشین بینیم باو#  

روزگار همیشه بر یک قرار نمی‌ماند؛ روز و شب دارد، روشنی دارد، تاریکی دارد، کم دارد، بیش دارد، دیگر چیزی از زمستان باقی نمانده، تمام می‌شود و بهار می‌آید.

راس میگیا🤣🤣🤣❤️👍🏻

آره دختر جان 

یبار ما تو حیاط بابا اینام همدگیخ رو خیس آب کردیم با شلنگ 😂😂🤣😅

شیرازم تسلیت🖤ایرانم تسلیت💔مالک را گفتند، چگونه است که تو هیچ وقت راه را گم نمیکنی؟✨                                                             در پاسخ گفت : چون در فتنه ها چشم به انگشت اشاره ی علی دارم 💙 عزیزان درخواست دوستی ندید⛔⛔⛔⛔
وای به حال مادر شوهر 😅😅😜

نه دیگه مادر سیدها مگه میشه بد باشه؟

بعد دنی رو می ندازم جلو همیشه🤣🤣🤣

روزگار همیشه بر یک قرار نمی‌ماند؛ روز و شب دارد، روشنی دارد، تاریکی دارد، کم دارد، بیش دارد، دیگر چیزی از زمستان باقی نمانده، تمام می‌شود و بهار می‌آید.

آره دختر جان  یبار ما تو حیاط بابا اینام همدگیخ رو خیس آب کردیم با شلنگ 😂😂🤣😅

آخ چقد کیف میدهههههههه😂😂😂🤣🤣😁

ماه را گم نکنی بین چراغانی ها...!عروس خانوما، امیلی، مائده6525221دوستون دارم ❤️😍😍❤️😍❤️😍❤️
نه دیگه مادر سیدها مگه میشه بد باشه؟ بعد دنی رو می ندازم جلو همیشه🤣🤣🤣

وای ممکنه بد باشه😅😅😅😅از دست شما ها

شیرازم تسلیت🖤ایرانم تسلیت💔مالک را گفتند، چگونه است که تو هیچ وقت راه را گم نمیکنی؟✨                                                             در پاسخ گفت : چون در فتنه ها چشم به انگشت اشاره ی علی دارم 💙 عزیزان درخواست دوستی ندید⛔⛔⛔⛔
آخ چقد کیف میدهههههههه😂😂😂🤣🤣😁

خیلیییی.. ان شالله حالشو ببرین😅

شیرازم تسلیت🖤ایرانم تسلیت💔مالک را گفتند، چگونه است که تو هیچ وقت راه را گم نمیکنی؟✨                                                             در پاسخ گفت : چون در فتنه ها چشم به انگشت اشاره ی علی دارم 💙 عزیزان درخواست دوستی ندید⛔⛔⛔⛔
حالا_ببین_کی_گفتم# 😂

عمرا# اگه بذارم  

روزگار همیشه بر یک قرار نمی‌ماند؛ روز و شب دارد، روشنی دارد، تاریکی دارد، کم دارد، بیش دارد، دیگر چیزی از زمستان باقی نمانده، تمام می‌شود و بهار می‌آید.

بچه ها من برم میام😜😜😜😜

شیرازم تسلیت🖤ایرانم تسلیت💔مالک را گفتند، چگونه است که تو هیچ وقت راه را گم نمیکنی؟✨                                                             در پاسخ گفت : چون در فتنه ها چشم به انگشت اشاره ی علی دارم 💙 عزیزان درخواست دوستی ندید⛔⛔⛔⛔
  😂😂😂😂

جاری بازی و از همین الان به نحو احسنت شروع کردما🤣🤣

روزگار همیشه بر یک قرار نمی‌ماند؛ روز و شب دارد، روشنی دارد، تاریکی دارد، کم دارد، بیش دارد، دیگر چیزی از زمستان باقی نمانده، تمام می‌شود و بهار می‌آید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز