2789

لاک زدن به پاهاشه😁😁😁😁

خوبه به نظرتون؟ 

وقتی خوابه پاشه ببینه لاک داره🤣🤣🤣🤣


مردم_آزار#  ‍ ‍


کرم_درون# 😅

شیرازم تسلیت🖤ایرانم تسلیت💔مالک را گفتند، چگونه است که تو هیچ وقت راه را گم نمیکنی؟✨                                                             در پاسخ گفت : چون در فتنه ها چشم به انگشت اشاره ی علی دارم 💙 عزیزان درخواست دوستی ندید⛔⛔⛔⛔

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من برا داداشم زدم

یادش بخیر تا دوروز سر درد داشتم 

نویان عزیزم پسر خوشگلم با دل پاکت دعا کن زودتر بابایی بیاد ب زندگیم تا بتونم تورو داشته باشم منو توو بابایی با اجی نورا ی خانواده شاد میشیم ی خانواده خوشبخت...........................‌....‌..........‌.....‌خدایا بخاطر داشتن همسر خوبم و دخترو پسر نازم سپاس گذارم 😍😘                      
😂😂😂👌👌👌

انجام بدم ولی بنده خدا دوساعت باید پاکش کنه، 🤣🤣

شیرازم تسلیت🖤ایرانم تسلیت💔مالک را گفتند، چگونه است که تو هیچ وقت راه را گم نمیکنی؟✨                                                             در پاسخ گفت : چون در فتنه ها چشم به انگشت اشاره ی علی دارم 💙 عزیزان درخواست دوستی ندید⛔⛔⛔⛔
من برا بابام لاک زدم خیلیم خوشش اومد      

وای خدا😂

شیرازم تسلیت🖤ایرانم تسلیت💔مالک را گفتند، چگونه است که تو هیچ وقت راه را گم نمیکنی؟✨                                                             در پاسخ گفت : چون در فتنه ها چشم به انگشت اشاره ی علی دارم 💙 عزیزان درخواست دوستی ندید⛔⛔⛔⛔
وای خدا😂


اره آبی لاجوردی زدم یه دلبری شده بود  

لطفا اگر با نظر من موافق نیستید، به صورت محترمانه بیان کنید((:بنده یک دهه هشتادی هستم،خوشحال میشم شعور من رو با رفتارم بسنجید نه سن و تاریخ تولدم!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز