2789
عنوان

شعبانتون مبارک گل ها💥😍💐🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌹🌹🌹

| مشاهده متن کامل بحث + 272 بازدید | 86 پست

مرسی❤

من شال ۷۹ نیمه شعبان به دنیا اومدم😍

بابا دلتنگ دیدنتم😔 ولمون کردی رفتی نگفتی وقتی تو نباشی دخترت خودشو برا کی لوس کنه  نگفتی دخترت بابا میخواد نگفتی پشت وپناه میخواد اخ ک چ دلم یه سفر دورهمی یه غذایی دورهمی یه عکس دورهمی  میخوادگفتن بابا شده حسرتم تمام این روزام 😔😔😔جات توی تک تک لحظات زندگیم خالیه😔چرا با اینکه زنده ای ولی برای من یه مرده ایی😔کجایی 😔ک من ۲۰ سالم یتیمی و بی پدری کشیدم چرا ولمون کردی😔کاش خدا حرفامو بهت برسونه کاش خدا یه تلنگر بهت بزنه و یادت بیا منم هستم😔💔💔💔💔
مرسی❤ من شال ۷۹ نیمه شعبان به دنیا اومدم😍

ای جان چه روز خوبی😙💋من شهادت به دنیا اومدم😭😅

شیرازم تسلیت🖤ایرانم تسلیت💔مالک را گفتند، چگونه است که تو هیچ وقت راه را گم نمیکنی؟✨                                                             در پاسخ گفت : چون در فتنه ها چشم به انگشت اشاره ی علی دارم 💙 عزیزان درخواست دوستی ندید⛔⛔⛔⛔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم ۲۶ شعبان بدنیا اومدم😍

خوشبحالتون 🤧🤧چه روز خوبی، 💗💞😍🌹💥💥

شیرازم تسلیت🖤ایرانم تسلیت💔مالک را گفتند، چگونه است که تو هیچ وقت راه را گم نمیکنی؟✨                                                             در پاسخ گفت : چون در فتنه ها چشم به انگشت اشاره ی علی دارم 💙 عزیزان درخواست دوستی ندید⛔⛔⛔⛔
ای به چشم🍰🍰

قربونت جگر 

شیرازم تسلیت🖤ایرانم تسلیت💔مالک را گفتند، چگونه است که تو هیچ وقت راه را گم نمیکنی؟✨                                                             در پاسخ گفت : چون در فتنه ها چشم به انگشت اشاره ی علی دارم 💙 عزیزان درخواست دوستی ندید⛔⛔⛔⛔

مبارکمون باشهههه🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉هورااااااا 

خدایا به حق این ماه عزیز هر کسی هر حاجتی داره خودت براش برآورده کن❤❤❤❤❤❤الهی آمین

ماه را گم نکنی بین چراغانی ها😍     قرار ما ۲۸ خرداد🌹❤به نیابت از سردار دلها😍 برای آینده ای روشن🙏❤

@زندگی_به_شرط_سید2  

@زندگی_به_شرط_سید2  

@زندگی_به_شرط_سید2  

@زندگی_به_شرط_سید2  

@زندگی_به_شرط_سید2  

@زندگی_به_شرط_سید2‍ 

@زندگی_به_شرط_سید2‍ 

@زندگی_به_شرط_سید2  

@زندگی_به_شرط_سید2  

@زندگی_به_شرط_سید2  

@زندگی_به_شرط_سید2‍ 

@زندگی_به_شرط_سید2‍ 

@زندگی_به_شرط_سید2  

@زندگی_به_شرط_سید2‍ 

صرفا جهت ترکوندن اعلاناتت

و به دلیل داشتن کرم_درون#  

روزگار همیشه بر یک قرار نمی‌ماند؛ روز و شب دارد، روشنی دارد، تاریکی دارد، کم دارد، بیش دارد، دیگر چیزی از زمستان باقی نمانده، تمام می‌شود و بهار می‌آید.

مبارکمون باشهههه🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉هورااااااا  خدایا به حق این ماه عزیز هر کسی هر حاجتی داره خودت ب ...

امین عزیزم😍😍😍🍰🎂

شیرازم تسلیت🖤ایرانم تسلیت💔مالک را گفتند، چگونه است که تو هیچ وقت راه را گم نمیکنی؟✨                                                             در پاسخ گفت : چون در فتنه ها چشم به انگشت اشاره ی علی دارم 💙 عزیزان درخواست دوستی ندید⛔⛔⛔⛔
@زندگی_به_شرط_سید2     @زندگی_به_شرط_سید2     @زندگی_به_شرط_سید2 &nbs ...

😅😅😂😂😅😂😂ای خدا بچه های شیطون منو 

شیرازم تسلیت🖤ایرانم تسلیت💔مالک را گفتند، چگونه است که تو هیچ وقت راه را گم نمیکنی؟✨                                                             در پاسخ گفت : چون در فتنه ها چشم به انگشت اشاره ی علی دارم 💙 عزیزان درخواست دوستی ندید⛔⛔⛔⛔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز