2777
2789
عنوان

مستاجرا

| مشاهده متن کامل بحث + 912 بازدید | 77 پست

سلام دوستم منم مستاجرم 

اگر بخواهیم به این فکر کنیم که دیگه هیچوقت خونه دار نمیشیم و از این قبیل فکرهای منفی هم امیدمون به زندگی رو‌ازدست میدیم و هم واقعا نمیشه چون طبق قانون جذب داریم ارتعاش منفی میدیم و نمی‌تونیم جذبش کنیم 

از دید مثبت به قضیه نگاه کنید من همیشه میگم چقد خوبه که میتونم توی خونه های متفاوت با طرح ها و اندازه های مختلف زندگی کنم ...نه اینکه اذیت نشم ولی حداقل اینطوری کمی برا خودم قابل تحمل تر میشه ...انشالله بزودی همه صاحب خونه میشیم ⁦♥️⁩

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیز دل امید داشتن به خدا خودش اسباب رسیدن به خواسته ها رو فراهم میکنه قانون جذب همون امیدواری به ...

من کتاب راز خوندم 

میدونی بودا یه حرف میزنه زندگی یعنی رنج 

همیشه مثبت فک میکردم و امید داشتم به خدای خودم

اما امسال واقعا هیچی ازم نشنید هیچ حرفی ازم قبول نکرد 

خیلی شکست مالی داشتیم وووو

دیگه اعتقادم از دست دادم نسبت به همه چی همه چی 

اره اوصاع خیلی خرابه، همش گرونی، خودمون خونه زندگی نداریم بچه هامون چیکاربایدبکنن

خدا بزرگه،ولی عزیزم بهتر نبود یه بچه میاوردین،هر وقت که خونه میخریدین دومی رو،اینجوری حداقل آینده ی یه بچه رو باید تامین میکردین 

عشق یعنی همه بدونن برای اون چه کردی ولی خودش ندونه‌
من کتاب راز خوندم  میدونی بودا یه حرف میزنه زندگی یعنی رنج  همیشه مثبت فک میکردم و امید ...

میدونی چرا شکست خوردی؟؟؟؟

چون ته دلت تمایل به نا امیدی و شکست داشتی

برای رسیدن به خواسته ها

باید اول صبر داشت

و بعد تمایلات قلبی تو مثبت کنی

یعنی تصور کنی به اون خواسته رسیدی و بابتش شکر خدا کنی

من میخواستم برم کامپوزیت دندون

پول نداشتم

اما رفتم مطب دکتر وقت دندونم رو گرفتم

با اینکه صفر بودم

یه هفته وقت داشتم

تو این یه هفته فقط خداروشکر کردم که قراره بهم پولشو برسونه

و میدونی چی شد؟؟؟

دیقه نود یه شخصی بهم اون پول رو داد

و من رفتم و به خواسته ام رسیدم

فقط و فقط با امید به خدای بزرگ

💕 تا وقتی خدا رو داری به همه چی میرسی شک نکن.‌‌..توکل بر خدایت کن ...کفایت میکند حتما💕
میدونی چرا شکست خوردی؟؟؟؟ چون ته دلت تمایل به نا امیدی و شکست داشتی برای رسیدن به خواسته ها باید ...

نمیدونم چی بگم واقعا ،سال خوبی نداشتم 

خدا صدام نشنید خیلی ازش خواستم ،شاید خدایی وجود نداره

اگه خدای توهست ،تو رو میشنوه از ته قلبت دعا 

یه مشکلمون حل شه ،فردا معلوم میشه 

خواهش میکنم امشب دعا کن اگه خدا هست 

شوهرم پول نداشت برای خرید عید بهم پولی بده

شروع کردم به جذب انرژی مثبت و خداروشکر کردم بابت پولی که قراره شوهرم بهم بده

به شوهرم گفتم من امید دارم خدا شب عید رهامون نمیکنه

گفت نه، وضع خرابه

ولی من امیدمو از دست ندادم

هر شب خداروشکر کردم که قراره پول به دستمون برسه

میدونید چی شد؟

چند روز پیش همسرم یه سفر کاری بهش خورد و پول عیدمدن تامین شد

یک میلیون هم به من داد تا خرید کنم برای خودم

منم رفتم چیزایی که دوس داشتمو خریدم

بازم ایمان ندارید به لطف خدا؟؟؟

خدا خیلی بزرگه

کافیه از ته دل باورش کنی

یعنی بگی چشم بسته قبولت دارم خداااا

امتحانش ضرر نداره

💕 تا وقتی خدا رو داری به همه چی میرسی شک نکن.‌‌..توکل بر خدایت کن ...کفایت میکند حتما💕
نمیدونم چی بگم واقعا ،سال خوبی نداشتم  خدا صدام نشنید خیلی ازش خواستم ،شاید خدایی وجود نداره ...

خانومی خدای من خدای توهم هست

نعوذبالله خدا که مخصوص یک نفر نیس

به لطف و کرمش ایمان بیار

بگووووو من ازت میخوام

ازت توقع دارم

به تو نگم به کی بگم؟؟

از فردا شکر خدا کن

و بگو ممنونم که منو به زودی به خواسته هام میرسونی

و از تصورش ذوق کن

یعنی فکر کن رسیدی

فکر کن رد خور نداره

💕 تا وقتی خدا رو داری به همه چی میرسی شک نکن.‌‌..توکل بر خدایت کن ...کفایت میکند حتما💕
ایه ۲۹سوره مومنون خیلی خیلی جواب میده تا۴۰روزهرمرتبه ۷۰باربعدنمازصبح 

عزیزم شما خودتون نتیجه گرفتید؟

اگه یه روز نماز صبح قضا بشه باید ازاول شروع کنم؟

زندگیم سرشار از عشق و نوره.سرشار از خوشبختی وسلامتی.سرشار از شادی و ثروت.سرشار از آرامش.💚💚💚
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز