2777
2789
عنوان

مستاجرا

| مشاهده متن کامل بحث + 912 بازدید | 77 پست

ببینید همیشه تلاش کنید و امید داشته باشید 

ولی با این اوضاع خیلی ممکنه نتونید اصلا خونه بخرید ولی قرارنیست خودتونو عذاب بدید که غصه چرا بخورید 

این روزایی که با غصه میگذره روزای عمرتونه قدرشو بدونید 

زندگی همینه که عزیزاتون کنارتونن 

نا شکری نکنید 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم داغونم،این طرح ملی مسکنو که تمام امیدمم بود بما ندادن،مطمینم محاله یه روز خونه بخریم ما دیگه

طرح ملی مسکن چیه عزیزم؟توضیح میدید؟

زندگیم سرشار از عشق و نوره.سرشار از خوشبختی وسلامتی.سرشار از شادی و ثروت.سرشار از آرامش.💚💚💚
طرح ملی مسکن چیه عزیزم؟توضیح میدید؟

همین خونه ها که مثل مسکن مهر چندوقت پیش ثبت نام میکردن

دوست خوب نی نی سایتی من،چقدر خوبه که اولین نسخت تو هرتاپیکی این نیس که ببین به نظرم شوهرت داره هرز میپره یا ببین من نمیفهمم چرا تو این زندگی موندی طلاق بگیر.چقدر خوبه که راست یا دروغ فخر نمیفروشی حالا بخاطر  اخلاق همسرت یا موقعیت مالی یا...چقدر خوبه که درک میکنی عقاید مذهبی ادما باهم متفاوته،چقدر خوبه که پای تاپیک یه کاربر غمگین که داره درددل میکنه نمیای بنویسی خب که چی.من افتخار میکنم دوستی مثل تو دارم و خوشحال میشم فقط امثال تو با من حرف بزنن اینجا.زندگیت غرق شادی و ارامش🌹

دوستان منم مستاجرم اما خیلی امیدوارم.مگه ثروت خدا کمه؟کافیه تلاش کنیم وازخدا بخواهیم.حتما میرسیم

زندگیم سرشار از عشق و نوره.سرشار از خوشبختی وسلامتی.سرشار از شادی و ثروت.سرشار از آرامش.💚💚💚

مگه کاری هم هست که خدا نتونه انجام بده؟؟؟

به قدرت اول جهان هستی که خداست ایمان داشته باشی از ته دل خودش واست جورش میکنه مطمئن باش


خدایا تو بساز...خودت بسازی قشنگ تره❤🤩🙃🙏
طرح ملی مسکن چیه عزیزم؟توضیح میدید؟

تموم شدگلم 

مثل مسکن مهربود 

راست میگن خاله مادرخود آدمه 🥺خاله الان بدجوربه حرفات وصدات نیازدارم .کاش میشد یه باردیگه زنگ بزنی وکلی نصیحتم کنی 😔 خاله تواین ۱سالی که خودت نبودی،صدات نبود،خیلی اذیت شدیم .روزای بارداریم وبعداززایمانم خیلی جای خالیت توی چشمم بود . نبودی که هی زنگ بزنی وبگی چی بخورم چی نخورم .نبودی که بیای  .مادردوم من 🖤خاله ی عزیزم ۶مرداد تصادف کردوفوت شد 😭اگه این امضاروخوندیدواسه ی آرامش روحش وخوب شدن حال دخترخالم دعاکنید 🖤
منم همینجوریم  ولی دیگه ناامیدشدم ازبس قیمت خونه وآپارتمان بالاس😕 یه ختمی هست تعریفشوزیادشنی ...

جواب میده یعنی؟

یه تاپیک بزنیم هر روز باهم بخونیم

جمله ی چرا انقدر زود ازدواج کردی؟ به اندازه ی جمله ی چرا ازدواج نمیکنی؟ زشته! جمله ی سومین بچه رو میخواستی چیکار؟ به اندازه ی سوال چرا بچه دار نمیشی ناراحت کننده اس! به اسم روشنفکری در زندگی دیگران دخالت نکنید🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز