2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

. #شوشو-شاشو#  

با افتخار تتلیتی✌ توک با همه ب جز من مهربونی ی کمم منو نوازش کن💔  تو ک اروم جونی ی کم تو بغلت این تن خسته رو خابش کن تو ک بخای میتونی ....                                    مثلت ندیدم کاملا حست شبیه من وصله ی جون منی.   آرومه قلبم با تو انگار تو عزیزم خلسه یه روح منی💕جهنم خالیست،شیاطین همین جا روی زمین اند🔥😏😑من و تو باهم فرق داریم 😜 تو دنبال یه تیکه از کیکی 🍰 من دنبال دستور پخت شم😏🙈ن دوست دارم... ن ازت بدم میاد... میانگین که بگیری می بینی مهم نیستی :")

یاد کلمه شاشو میافتم 😂

من یک روستایی هستم 🤗اینجا بدنیا اومدم و اینجا ازدواج کردم 💑بعضیا اگه بخوان کسی رو تحقیر کنن بهش میگن دهاتی 😔من دهاتی ام 😊دهاتی فحش نیست 🌹پنجره ی خونه کوچیکم هرروز رو به آسمون و کوه و دشت و درخت باز میشه 😍مرغ و خروس و گنجشک ها پایین پنجره هر روز منتظر خرده نون های منن😁اینجا لذت هایی رو داریم که فوق العادس 😉نون و کلوچه محلی ،پیاده روی توی طبیعت ☺لباسهای رنگارنگ و سادگی و صمیمیت ❤برات یه آرزوی خوب میکنم دوستم 😍دلت شاد باشه و تنت سالم و یه روز خوب توی یه روستای قشنگ 😍کنار مردمی که مهربونن🌹

اره اره دقیقا😂😂

عـــشـــق فــقــط خـــدا❤بـــقــیه رو بــیــخــیـال🤞🤞بعضیاتون وبه خاطر امضاتون لایک میکنم نه کامنتتون😊بچه دبستانیاوخودشیرین هایی ک گزارش میزنید درچه حالید🤔😤😂مامان دوتا پرنسسم😍💑

من یاد چیزشون میفتم

 شوشول😂🥴🤦‍♀️

من یه دختر لوس نازنازوعه مامانی ام🤪بدبخت مامانم چی میکشه از دست من🥺یه دختر که همه اتاقش صورتی و دنیای صورتی داره💟یه دخی که نوتلارو میشینه یه نفر کلشو میخوره😂یه دختر که هروز لاکشو تمدید میکنه💅یه دخی که هروز با لباس مجلسیاش با مامانش قر میدههه💃
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز