2789

یه پست تو اینیستا دیدم نوشته بود خدا جونم پس من ملکه کدوم شاه خری ام؟😂

فرستادم👆🏻

گفت بی ادبیه نمیخام بگم 

گفتم بگو

بعد نوشت این شاه کار ملکشو می‌سازه 

گفتم چجوری کارش می‌سازه گفت شب جمعه فلا فلا😐😑چه ربطی به اونا داش🙄

بعدش گفت من شاه باشم ملکه هم تویی دیگ غیر اینه؟ 

منظور من یه چی دیگه بود اون به چی دیگه کشید منحرف😑

 تیکر تولدمه🙄🎂کارما میگه : بعضی وقتا باید تو زندگی رنج بکشی؛ نه به خاطر اینکه آدم بدی بودی بلکه به خاطر اینکه درک نکردی کجا باید دست از خوب بودن برداری!!😇😄❤️

مغزش منحرفه 

من رویایی دارم... رویایی از جنس آزادی✌️ آزادی یعنی پول ایرانم ارزش داشته باشه... آزادی یعنی شبا با خیال راحت خوابمون ببره بدون این که غصه بخوریم صبح قرار چی گرون بشه.... آزادی یعنی داروهایی که برای هموطنام حکم زندگی داره هرلحظه و هرجا بدون دغدغه مالی پیدا بشه.... اگه منظورم از آزادی، حجاب بود ک حجابمن به بابام و شوهرمم مربوط نیست بقیه که جای خودشون😊✌️❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چندسالشه؟ چندسالته؟ 

من رویایی دارم... رویایی از جنس آزادی✌️ آزادی یعنی پول ایرانم ارزش داشته باشه... آزادی یعنی شبا با خیال راحت خوابمون ببره بدون این که غصه بخوریم صبح قرار چی گرون بشه.... آزادی یعنی داروهایی که برای هموطنام حکم زندگی داره هرلحظه و هرجا بدون دغدغه مالی پیدا بشه.... اگه منظورم از آزادی، حجاب بود ک حجابمن به بابام و شوهرمم مربوط نیست بقیه که جای خودشون😊✌️❤️

/:

یه وقتا بیرون از خودت دنبال یه چیزی می‌گردی. اما نمی‌دونی چی. یه اتفاق، یا یه نفر، یا یه چیز؛ یه چیز که باید، که قراره حالتو خوب کنه. یه حس انتظار عجیب داری تو هر لحظه. اصلا شایدم ندونی با اون اتفاقه قراره حالت خوب شه یا نه، اما میدونی که منتظر یه چیزی هستی.کاش زودتر پیداش شه، تموم شه این انتظار❤🍀     

فقط اونجا که گفتی چجوری کارشو میسازه😐😂

کاش وقتی یکی سواد حرف زدن نداره حداقل شعور خفه شدن رو داشته باشه... هرچیو که خواستم دارم هرچیم که بخوام به دست میارم دوستان خواهرم گاهی با کابری من میاد سایت پس اگه میبینید بعضی کامنت هام تناقض دارن تعجب نکنید   

کلا مخش جایی نیس که مخ تو هست😅😅

تا یه لباس رنگی نپوشی نمیفهمی که مشکی زیادم بهت نمیاد.تا اون یه نفر رو فراموش نکنی متوجه نمیشی آدمای خوب زیادی چشمشون به تو هست. تا قلبت نشکنه مغزت کار نمیافته.تا عاشق شکلات نباشی نمیفهمی که رژیم چقدر سخته. تا از دستت نره قدرش رو نمیدونی تا دوستات رو نشناسی دو دستی به خانواده ت نمیچسبی.ما آدمای دیر رسیدن یا هیچوقت نرسیدن و نفهمیدن درک نکردن نیستیم فقط مشکل اینه تا یه چیزایی رو تجربه نکنیم به خودمون نمیایم. موفیقت با یه بار تلاش به دست نمیاد پس اگه زیاد شکست میخوری طبیعیه 😊

پسر سطحی نگر  و سک س محور !  تو دوران دوستی نذارید اینطوری باهاتون برخورد بشه !

شاید شوخی کرده باشه 

 تیکر تولدمه🙄🎂کارما میگه : بعضی وقتا باید تو زندگی رنج بکشی؛ نه به خاطر اینکه آدم بدی بودی بلکه به خاطر اینکه درک نکردی کجا باید دست از خوب بودن برداری!!😇😄❤️
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز