2777
2789
عنوان

فرض کنید الان باردارید💜💙💚💛🧡⁦♥️⁩

| مشاهده متن کامل بحث + 1258 بازدید | 221 پست

اولا غلط بکنم دوباره باردار بشم 

ولی خب ویژگی ظاهری چشمامو 

اخلاقی مودب بودنمو 

باطنی هم که خوش قلب بودنمو 

و البته دست پختموووو 

خودخواه هم خودتونید

.خُڋا‌ݕَڔٰاےِݦَݧ‌ْڬٰاڣٖیښٺ❤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


محکم بودنم  بیخیال  وفادار بودنم  چقد بدم اومد از خودم ک اینقد تعریف کردم🤕

وفا دار؟ زرت#   

مجرد و ناکام بمیر ولی نسل فقیر تحویل جامعه نده. بار کج به مقصد رسید... دل به دل راه نداشت... اتفاقا پول هم خوشبختی آورد.... این است دنیای ما:) w ww.goftino.com/c/BVamgS فاصله رو بردار پیام بده😐 تاپیک های سال 99 و 1400 رو گردن نمیگیرم :/

@نیکی0     @ایسان234     @zemestoon96     @دختر_مهربون_باادب ...

مجردم من 😁😁😁😁😁

ولی مادر شدنو دوس 😍

و دوست ندارم بچم مثل خودم باشه از نظر اخلاقی ...

ظاهریم فقط چال لپ 😻😁

درخواست ندید الکی قبول نمیکنم. کاربرای آقا که اصلا درخواست ندن گزارش میزنم😒😒😒😒😒

بله میتونه ظاهری و از اندام باشه  تا ویژگی شخصیتی

دماغم 

وفاداریم

صادق بودنم

چال لپم ک ندارم انشاءالله از باباش بگیره🥺

 فک کن خدا با اون همه بزرگی دوسِت داره ،حتی فک کردن بهش هم آروم میکنه دله آدمو😍  حاجی حالِ یِه ایران بدع هرچی داشتیم و شکافتنش حاجی دزد اَ ایران زیاد زده چی میشد اگه سرجاش میزاشتنش/: ای ساربان آهسته ران من میهنم غم دیده است       شادمهر چقدر حق میگه |▪تو مثلِ هوایِ خوبِه بَعدِ بارونی▪︎|                    

منطقی 

رک 

بزار فک کنم بغد اون یکی رو میگم

مجرد و ناکام بمیر ولی نسل فقیر تحویل جامعه نده. بار کج به مقصد رسید... دل به دل راه نداشت... اتفاقا پول هم خوشبختی آورد.... این است دنیای ما:) w ww.goftino.com/c/BVamgS فاصله رو بردار پیام بده😐 تاپیک های سال 99 و 1400 رو گردن نمیگیرم :/

چهرم 

مهربانیم

استعداد نویسندگیم

موهام 

اندامم حالا پسر باشه بچم خیلی ب کارش نمیاد این گزینه 

استعداد تحصیلیم

من  مصی ام، ۲۵ ساله،  یک عدد نومزد(همسر)دارم که بعد از کلییی سختی بهم رسیدیم(همون جمله کلیشه ای) 😅🤷🏻‍♀️ ناقص بودن ضعف ما نیست طبیعت ماست 🤍🌱🦋 سعی میکنم انسان بهتری نسبت به گذشته ی خودم باشم 🌱🦋 نماد من 🦋 اس،  به منظور رشد و تغییر مثبت.  علاقه مند به مطالعه هستم📚 هیچ انسانی کامل نیست خودت رو بپذیر با تمام نقص هایت 💎 زندگیم ازونجایی شروع شد که درک کردم من یه انسان متوسطم هوش متوسط، زیبایی متوسط، پول متوسط و..سعی کردم با همین متوسط بودن بهترین نسخه از خودم باشم 🌱🤍    به خودم آمدم انگار تویی در من بود این کمی بیشتر از دل به کسی بستن بود ❤هرکسی از ظن خود شد یار من 🤍 farfalla🦋

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز