2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

نمیتونم تصور کنم چجوری میشه خیلی سخته فک کنم  من اگر برمیگشتم عقب هیچ وقت ارتودنسی نمیکردم&nbs ...

منم همینطور رنگ دندونام عوض شد کلی از دندونام خراب شدن فک پایینمم ۲۰٪بازگشت داشت

درخواست دوستی قبول نمیکنم
چرا ؟

همه دندونای ۶ ام خراب شد هر چهارتاش چون دورشون یه چیزی مثل حلقه گذاشته بود 

رنگ دندون خراب میشه اصلا دندونا که جابجا میشن دیگه اون دندون قبلی نمیشن 

به نظر من اگر کسی واقعا مشکل فک داره باید ارتودنسی کنه همین جوری واسه زیبایی نه 

همه دندونای ۶ ام خراب شد هر چهارتاش چون دورشون یه چیزی مثل حلقه گذاشته بود  رنگ دندون خراب میش ...

وای خدا من دندونام مشکلی نداشت ارتو کردم بخاطر ی دندون فک پایین ک کج بود  

وای خدا من دندونام مشکلی نداشت ارتو کردم بخاطر ی دندون فک پایین ک کج بود    

منم دو تا دندون ۲ بالام عقب بود یکم 

عقل الان رو داشتم اون دو تارو با ارتودنسی متحرک درست میکردم فقط دیگه کل دندونامو نمیزاشتم دستکاری کنن 

 ولی خب اشتباهی بود که کردم دیگه  کاریش نمیشه کرد 😁

عزیزممم برا من امروز هایرکس گذاشته

خیلی تحملش سخته غذا گیر میکنه اعصابم و خورد کرده

چ کردی شما؟؟؟؟

تازه مصاحبه دارم چن روز دیگ حرف زدیم داغون شده

بابا از نبودنت خستم،از اینکه هنوز هم به این فکر میکنم که کاش همش خواب بود،از اینکه چرا نمیتونم کنار بیام.بابا همه فک میکنن من کنار اومدم با جای خالیت اما هیچکس نمیدونه که چقد یواشکی اومدم پیشت،یواشکی برات اشک ریختم يواشکی آز درد نبودت رفتم زیر سِرُم،بابا وقتی نیستی دیگه خودم و واسه کی لوس کنم؟ آز کی کمک بخوام که با جون و دل برام انجام بده دلم تنگ شده بپرم بغلت ولی آخه چجوری...مرسی خدا از اینکه هستی،ولی در و رو به مردم ما بَستی،آتئیست میشم بفهمم توام با اینا هم دستی....از این به بعد بگید روزِ میگم شبِ....از این به بعد اگه خداهم باشید من یکی آتئیستم:)                                                    تو چشام نگا کن و دستت و بذار تو دستم،غم و رو سیاه کن و دستت و بذار تو دستم،اگه ابر بارون بشه بارونِ بی امون بشه،دل و سر پناه کن و دستت و بذار تو دستم     غزلشونم♡

حرف زدنم هم*

بابا از نبودنت خستم،از اینکه هنوز هم به این فکر میکنم که کاش همش خواب بود،از اینکه چرا نمیتونم کنار بیام.بابا همه فک میکنن من کنار اومدم با جای خالیت اما هیچکس نمیدونه که چقد یواشکی اومدم پیشت،یواشکی برات اشک ریختم يواشکی آز درد نبودت رفتم زیر سِرُم،بابا وقتی نیستی دیگه خودم و واسه کی لوس کنم؟ آز کی کمک بخوام که با جون و دل برام انجام بده دلم تنگ شده بپرم بغلت ولی آخه چجوری...مرسی خدا از اینکه هستی،ولی در و رو به مردم ما بَستی،آتئیست میشم بفهمم توام با اینا هم دستی....از این به بعد بگید روزِ میگم شبِ....از این به بعد اگه خداهم باشید من یکی آتئیستم:)                                                    تو چشام نگا کن و دستت و بذار تو دستم،غم و رو سیاه کن و دستت و بذار تو دستم،اگه ابر بارون بشه بارونِ بی امون بشه،دل و سر پناه کن و دستت و بذار تو دستم     غزلشونم♡
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792