2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

کرونا بره درک😏بزار عکسارو

لطفا برا سلامتیه داداش محمدم دعا کنید.انشالله تا آخر ماه رمضان سلامتیشو به دست بیاره.خدایا خودت به جوونیش رحم کن.تو که خودت میدونی چقدر تو زندگی حسرت کشیده الان که داره جهازشو اماده میکنه این حقش نیست بزار یکم از دلخوشی های زندگی سهم داشته باشه😔😔😔😔

با سبد خرید کرونا را به خانه هایمان نبریم

اللهم عجل الولیک الفرج ، اللهم صل علی محمد و آل محمد اللهم اغفر المومنین و المومنات اللهم صل علی الانبیا و المرسلین، استغفرالله ربی و اتوب علیه. میدونی چقدر ثواب بردی؟ خلاقیت رو دوست دارم همه ایده ها حق تفکر رو دارند به ویژه ایده های انتزاعی ،  

دوست داشتین حالتون خوب بشه آخرین تاپیک منم سر بزنید

عشقم را در سرم دفن کردم و مردم پرسیدند چرا سرم گل داده است چرا چشمانم مثل ستاره میدرخشند و چرا لب هایم از صبح روشن ترند کسی نمیتواند عشق را بکشد اگر در خاک دفنش کنی دوباره میروید....!!! ❤❤
با سبد خرید کرونا را به خانه هایمان نبریم

خوبه گفت نگید چرا اینجوری میکنید اخه؟

الان که دارم این امضا رو یاد داشت میکنم .مثل یه تیکه کاغذ که تو آسمون سردرگم هست وباد  باخودش این ور اون جا به جاش می‌کنه شدم ....یه آدم کاملا سردرگم که نمیدونه کجای زندگیش هست و از زندگی چی میخواد یه بار عاشق و یه بار فارغ یه بار عاشق درس و پیشرفت یه بار حالش از هرچی درسه و کتابه بهم میخوره واین وسط نگران عمر و جوانی هست که داره از دست می‌ره....نمی‌دونم باید چیکار کنم و ازکجا شروع کنم ‌‌ولی اینو خوب می‌دونم که باید شروع کنم من آدم ساکن بودم نیستم باید پیشرفت کنم فعلا هدفمو گذاشتن روی گرفتن لیسانس می‌دونم که میشه راهی طولانی در پیش دارم ولی میشه که بشه اینو مطمعنم اگر تا اینجا اومدی ازت خواهش میکنم واسه م دعا کن 🥰۱۴۰۰/۱۰/۰۱
تو رو به این شب عزیز برام دعا کن بهترین اتفاق ممکن برام بیافته💔

برا منم دعا کنید لطفا

من براتون دعا میکنم

اللهم عجل الولیک الفرج ، اللهم صل علی محمد و آل محمد اللهم اغفر المومنین و المومنات اللهم صل علی الانبیا و المرسلین، استغفرالله ربی و اتوب علیه. میدونی چقدر ثواب بردی؟ خلاقیت رو دوست دارم همه ایده ها حق تفکر رو دارند به ویژه ایده های انتزاعی ،  
https://uupload.ir/files/qyw7_۲۰۲۱۰۳۰۹_۲۰۵۵۰۳_mfnr.jpg

عزیزم 😐

تکراری گذاشتی


قیمت آب معدنی تو سوپرمارکت چهارتومنه تو کافی شاپ ۸تومن همون آب توی فرودگاه ۲۰ تومن                                                              آب همون آبه فقط مکان و جاش عوض شده                             اگه دیدی جایی ارزشت و نادیده گرفتن جاتو عوض کن🤍🤍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز