2789

در پست بعدی 😁

محال است فرصتی را که حق الهی من است از دست بدهم ،زیرا در حمایت رحمتم ، نه در لوای قانون 

منتظریم

پیجم : @‌music_best369                                               من یه دختر فوق العاده آروم و ساکتم مثل فرشته🙃                البته تا وقتی که نخوای روی شیطانیم وببینی😈                           آرزوم اینه که بتونم آرزوهای بابام و برآورده کنم تا روم بشه به دستای پینه بستش نگاه کنم:)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

Co?


آدمک اخر دنیاست بخند آدمک مرگ همینجاست بخند دستخطی ک توروعاشق کرد شوخی کاغذی ماست بخند آدمک خرنشوی گریه کنی کل دنیاسراب است بخند آن خدا که بزرگش خواندی بخدا مث تو تنهاست بخند:)🐥💛

چرا همونجا نمیزاری خب

منت نکش از غیر / پر و بال خودت باش                                                        معاون و مشاور مدرسه.مدرس تربیت جنسی و مهارت های زندگی واستعداد یابی کودکان

واسه قرمه سبزی هم کوکو کنیم

مامان شدن یعنی حالا دیگه تنها نیستی💕 و یه همدم کوچولو داری که کافیه دستتو بذاری رو دلت♥️ و کلی باهاش حرف بزنی و آروم آروم به آرامش برسی.🤩 مامان شدن یعنی نه ماه نچشیدن یک خواب آسان🤰، یعنی نصف شب بلند شدن که مبادا بد خوابیده باشی و نی نی ات🍼 یه وقت ناراحت باشه..عشق مامان خوش اومدی تو دلی مامانی دختر گلم❤️❤خدایا این لحظه های ناب رو نصیب همه اونایی که منتظرن بکن دامنشون رو سبز کن🤲☺️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز