2789

من و غم از این پس که دور از رخ تو 

چه باشد اگر یک شبی پیشم آیی

سعدی#   


روزگار همیشه بر یک قرار نمی‌ماند؛ روز و شب دارد، روشنی دارد، تاریکی دارد، کم دارد، بیش دارد، دیگر چیزی از زمستان باقی نمانده، تمام می‌شود و بهار می‌آید.

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من بد آورده ی دنیای پر از بیم و امید.. نامه دادم نخوری سیب، ولی دیر رسید..

پشت آن لبخند بُهت آور فریبی بیش نیست
آنچه آدم را به خاک افکند، سیبی بیش نیست...
#حسین-زحمتکش🍃

د بده

دیدی که مرا که هیچ کسی یاد نکرد 

جز غم که هزاران آفرین بر غم باد

روزگار همیشه بر یک قرار نمی‌ماند؛ روز و شب دارد، روشنی دارد، تاریکی دارد، کم دارد، بیش دارد، دیگر چیزی از زمستان باقی نمانده، تمام می‌شود و بهار می‌آید.

آخر به چه بگویم هست از خود خبرم چون نیست وز بهر چه گویم نیست با وی نظرم چون هست

💛💛💛





دل و جانم به تو مشغول و نظر در چپ و راست؛
تا ندانند حریفان که تو منظورِ منی...
#سعدی🍃

ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم

جامه کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم

حافظ#   

روزگار همیشه بر یک قرار نمی‌ماند؛ روز و شب دارد، روشنی دارد، تاریکی دارد، کم دارد، بیش دارد، دیگر چیزی از زمستان باقی نمانده، تمام می‌شود و بهار می‌آید.

زلف بر باد مده تا ندهی بر بادم ناز بنیاد مکن تا نکنی بنیادم

کسی را تابِ دیدارِ سَرِ زُلفِ پریشان نیست
چرا آشفته می خواهی خدایا خاطرِ ما را؟
#فاضل-نظری🍃

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

🤎🧸🪐

نخود_فرنگی | 11 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز