بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
بارداری ک انقد درد نداره درسته؟ من موعودم شد این درد اومد سراغم اما نمیاد ۵ روزه گذشته
نمیدون عزیزم،من مجردم،فقط میدونم اینجوری ک میگی دردت نرمال نیست و حتما باید بری دکتر، بعضیا هستن به هر دلیلی پریود عقب میندازن ولی درد خاصی ندارن،حس میکنم عفونت داشته باشین
منظورشون اینه با وجود این همه خانم چرا هیچ کس راهنماییشون نمیکنه ، خیلیا حتما تجربه ی مشابه داشتن م ...
دايناسور جان در درجه اول اينكه عاشق اسمت شدم،🌺در ثاني بعضي وقتا اظهار نظر در خصوص اين مواردي كه در مورد استارتر و بيولوژي بدنش چيزي نميدونيم جنايته،خود استارتر گفته كيست يا عفونت !يعني خودشم نميدونه كيسته يا عفونته خوب؟حالا من نوعي بيام يه داروي گياهي يا شيميايي بگم و ايشون استفاده كنه و مثلا باردار باشه و خودش خبر نداشته باشه و خداي نكرده اتفاق ناجوري بيفته......
فکر کنم،در کل عزیزم خیلی چیزا ممکنه باعث بشه پریود عقب بیوفته،من خودم یبار پریودم خیلییی عقب افتاد و نگران شده بودم ولی دردی نداشتم،دلیل عقب افتادنش هم این بود ک قرصامو قطع کرده بودم و هورمونام یکم بهم ریخته بودن و بعدش اوکی شد
اینکه شما میگین درد دارین ولی پریود نمیشین بخاطر دردتون حتما برین دکتر