2789
عنوان

انقدر دلم میخواااااااد عروس 👰 بشم 😔

| مشاهده متن کامل بحث + 3020 بازدید | 193 پست

ان‌شاالله ۱۴۰۰ دیگه بری خونه خودت با اونی ک دلت میخواد... منم خیلی خستم از تنهایی... پوکیدم تو خودم 

خدایا شکرت بخاطر همه چیزایی که داریم و حواسمون نیست... میشه از خدا بخواین حاجت دلمو بده ؟ خیییلی ساله میخوامش... ❤❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به اندازه کافی هم دیده میشی ؟

سرکار میری ؟

 توو محافل و ... شرکت میکنی؟؟

گروهی توی ایتا هست در خصوص مشکلات چشمی مثل کلوبوم لرزش میکروفتا ......در صورت تمایل درخواست دوستی بدبد. اگر درخواست دوستی همه رو میپذیرم بدلیل همین امضامه. امیدوارم قابل درک باشه . آقایون محترم لطفا بیجهت درخواست دوستی ندید . از این به بعد اسکرین میگیرم و برای نی نی یار میفرستم

الان میان میگن شوهر چیه نمیدونم اگه بد چرا شوهر کردن 😒

عشقم جونم زندگیم وکاااااالت آرزمه خانم وکیل شم روزی که خبر قبولیمو بشنوم تولد دوباره منه خیلیییییی زحمت میکشم برای آرزوم 

عزیزم درکت میکنم و حستو میفهمم

ولی،

لطفا 

1:بخاطر یه شب عروس شدن چشمتو روی شناخت طرف مقابلت نبند

2: واسه فرار از تنهایی،رو خودت تخفیف نذار🌼

🤍💜 هر آنکه جانب اهل خدا نگه دارد     خدایش در همه حال از بلا نگه دارد     حدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوست     که آشنا سخن آشنا نگه دارد  🤍💜                                                                                                                                                                                              در رابطه با داستانم: با قلم نه چندان خوبم آمیخته با ناااگفته های تلخ و گفته های آمیخته با احساسات و نیم‌چه خلاقیت داستان سرایی ام ‌🤍          داستان رو قریب به دو سال پیش نوشتم به دیدگاه مقاله یا رمان یا غیره ... بخوانید.  درس عبرت و نکات مفید رو در ذهن بسپارید و تمام!!!   پس خواهشمندممم دوست عزیز و مهربانم از احساس ترحم و دلسوزی و گرفتن شماره و آیدی و ایمیل و عکس من و پیام های ترحم آمیز خودداری کنید !!!  چون هدف از نوشتن گذشته ها،جلب توجه و ترحم نبوده و از اینکه این حس رو به من القا نمیکنید ممنونم 💜!!    بعضی از کسایی که داستانم رو میخونن میخوان بدونن الان چطورم ! من خوبم بدنیستم! شما چطورید؟☺️   

امیدوارم حتما برات بهترینا اتفاق بیوفته

منم 28 سالمه مجردم

البته فعلا ناراحت نیستم ولی خب ازدواج کردن هم یه بخش از زندگیه و دوست دارم با یه آدم خوب و به وقتش مقدر بشه

دختر عمه هامم مثل شما هستن اونا هم مجردن  با اینکه خیلی خانومن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز