2777
2789
عنوان

جنسیتو ب خانواده شوهرم گفتم ناراحت شدن

| مشاهده متن کامل بحث + 5248 بازدید | 245 پست
منم شوهرم مثل شوهر توعه.ولی امان از داداشام ک بویی از محبت نبردن ولی منو ابجیام مثل پروانه دور مامان ...


برعکس مادر شوهر من ۴تا پسر داره یه دونه دختر پسرا عاشق مادرشونن براش سنگ تموم میزارند تولد میگیرند سالگرد ازدواج طلا بخر گردش ببر وای اگه مریض بشه بهترین خوراکیها رو میگیرند جگر و گوشت گوسفند کباب میکنند کمپوت و میوه و..هزار تا دکتر میبرن اما خواهر شوهرم اصلا براش مهم نیست و هیچ وقت هنوز ندیدم روز مادر کادو بخره همش میگه مامانم پسراش و دوست داره راستم میگه خداییش دیگه هر جور تربیت کنی همونجور بار میان

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تهوع شدید تا ۱۷ هفتگی.عاشق لواشکو الوچه.تنبل شده بودم تا همین یکی دوهفته پیش.لرز دارم بیشتر سردمه

کلن من برعکس شما بودم اصن تهوع نداشتم عاشق شیرینی و بستنی و آبگوشت بودم همش داغ میشدم گر میگرفتم

خدا حفظ کنه همسرتو پسراتو برات عزیزم 😍من خودم یه پسر دارم ، و دخترهم دوست دارم طبیعتا و امضامم معلو ...

آخر پسر خوب از صدتا دختر بهتره یا دختر پسر فرقی ندارن؟ تکلیفو مشخص کن😅

شوخی#  

🎶 زن، زندگی، آگاهی 🦋
کلن من برعکس شما بودم اصن تهوع نداشتم عاشق شیرینی و بستنی و آبگوشت بودم همش داغ میشدم گر میگرفتم

دختره بچت؟

من ریخته ام در رگِ توشیره جان؛هی چرخ بزن درمن ودل رابتکان ؛ این همنفسی چه حس و حالی دارد؛درپیکرمن دوقلب دارد ضربان❤

عزیزم اهمیت نده و از الان عزت نفس و اعتماد ب نفس بچتو پایین نیار منم بچم دختره و همه جاریام پسر دارن جز من میرم اونجا هس ب دخترم میگم مانیا خانم تاج سر جوری بردمش بالا ک خواهرشوهرم میگ تو رو میگن بچه بیاری ن ما ک صب. تا شب بچه ها رو میزنیم 

آخر پسر خوب از صدتا دختر بهتره یا دختر پسر فرقی ندارن؟ تکلیفو مشخص کن😅 شوخی#  


جمله اخرمو بخون ،نوشتم هرکدوم درست تربیت بشن عالیه😍😍😍😍 اشکال از تربیتای ماهاست اگه بچه هامون بی عاطفه میشن 

البته کسی که انقدرررر ضعیفه که به بقیه اجازه میده راجب جنسیت بچش نظری بدن ، بعید نیست تربیت کردنشم بلنگه

چون به اون درک مادرشدن هنوز نرسیده 🙂🙂🙂


تو همه روزای سختی که به من گذشت رو دیدی💐 من همیشه حضورتو تو زندگیم حس کردم❤ یه روز ازت یه پسر خواستم تا حامی و تکیه گاهم بشه و تو بهم دادیش ❤ حالا ازت یه دختر خواستم که مونس و همدمم بشه و بازم تو بهم دادیش ❤ گفتی ان مع العسر یسرا ، فان مع العسر یسرا💐 بابت همسر خوبم، خونه نقلی و پر از آرامشم و این روزای زیبایی که از سختی به آسونی رسوندیم شکرت ❤ حالا من مامان یه آقا پسر خوشتیپ و یه نی نی دختر خانم زیبا هستم 😍
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز