2789
عنوان

خانمهای آشپز بیاین بهم

| مشاهده متن کامل بحث + 466 بازدید | 72 پست
این موادت رو تو ابلمه درست کن اب و برنجم اضافه کن اب برنج که تموم شد دمی بزار . ادویه ام هیچی نزن جز ...

خب برا ۲پیمانه برنج چقدر اب؟

هرکس امضامو میبینه دعا کنه پسرم صحیح و سالم باشه وبدون هیچ مشکلی به دنیابیاد💖

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ببین این مدلی که من درست میکنم عااالیه پیازو رنده کن سرخ کن، زردچوبه و سیر بزن یه بسته گوشت چلوگوش ...

سردر نمیارم چجور میشه

فردا با گوشت بزارم ببینم چجوره

هرکس امضامو میبینه دعا کنه پسرم صحیح و سالم باشه وبدون هیچ مشکلی به دنیابیاد💖
خب برا ۲پیمانه برنج چقدر اب؟

ببین بستگی داره اگه برنجت خوب خیس خورده باشه کم تر اب بریز اگه میخوای دمی درست کنی وگرنه برنجت له میشه تجربه_شخصی#  

حس نمیکنی سوالتو تاپیکت خنده داره؟خخخخخ خو یه سرچ بزن تو گوگل یا اگه اینستا روبیکا داری اونجا فیلم اموزشی میبینی بهتر یاد میگیری

اگه به گذشته بر میگشتم خوب بود 
خب برا ۲پیمانه برنج چقدر آب؟

عزیزم کته چطور درست میکنی؟چند پیمانه اب میریزی....من پیمانه میمانه اب نمیریزم.وختی میفمم کافیه دیگ اب نمیریزم.وختیم زیاد بریزم ابشو ورمیدارم از قابلمه تا شفته نشه

الهی شکر💜
یه بند انگشت روی برنج رو بگیره 

باشه مرسی عشقم

یوقت خراب نشه رو گوجه برنج نپخته بریزم؟

من فکر کردم برنج ابش خشک شد مواد میریزم میزارم وم

هرکس امضامو میبینه دعا کنه پسرم صحیح و سالم باشه وبدون هیچ مشکلی به دنیابیاد💖
عزیزم کته چطور درست میکنی؟چند پیمانه اب میریزی....من پیمانه میمانه اب نمیریزم.وختی میفمم کافیه دیگ ا ...

آهان باشه باید هم بزنم موادش مخلوط بشه با برنج؟

هرکس امضامو میبینه دعا کنه پسرم صحیح و سالم باشه وبدون هیچ مشکلی به دنیابیاد💖
خیلی خوشمزه،. خواستی سیب زمینی هم نگینی کن با آب برنجت بپزه ولی حتما توی آب گوشتت برنجو دمی کن،. خو ...

باشه عزیزم اینو وقتی میزارم شوهرم نباشه اول براخودم میپزم خوب که دراوردم برا اونم میپزم😋مرسی عزیزم😘

هرکس امضامو میبینه دعا کنه پسرم صحیح و سالم باشه وبدون هیچ مشکلی به دنیابیاد💖
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز