2789
عنوان

شوهرم الان اومد درو براش باز نکردم رفت

| مشاهده متن کامل بحث + 2001 بازدید | 76 پست
بوی خیانت میاد

خودم خیلی وقته ی حس بهم‌میگه با کسی در ارتباطه

آخه تا میاد خونه همش سرش تو گوشیه ..البته قفل نداره

اگه خدا بود ما این همه درد نمیکشیدیم 🫠

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چیزی ازش ندیدم تا الان ..ولی خودمم دارم ب شک میوفتم 

فقط دیراومدن ملاک زن صیغه ای داشتن نیست گلم شاید میره جای دوستش میشینه الکی دلت بد نکن یه زن از رابطش باشوهرش و حالتای شوهرش متوجه میشه کسی تو زندگیش هست یانه پس خودت اذیت نکن عزیزم

غصه نخور ارزشه جوونی و عمرتو نداره برای شاد گذروندن این یبار بدنیا اومدنت تلاش کن دنبال نکات منفی زندگی نرو چون هیچ چی تو این دنیا سرجاش نیس هیچی اونی ک تو میخوای نیس اگه قرار باشه همه عمرتو بری دنبال این غم و غصه ها پس کی قراره زندکی کنی...بنظرت ۵۰ساله دیگه قراره زندگی کنی؟؟؟شاید۱۰۰سال دیگه عمر کنی ولی تو فقط میتونی تا نهایتش۸۰سالگی زندگی کنی بقیش دیگه فقط نفس کشیدنه‌..بی پروا بگذرون زندگیتو بی غم و نگرانی و فکر وخیال

اسی به حرف اینا گوش نده یه سریاشون خیلی بدبینن بهتره فعلا شوهرتو زیر نظر بگیری نامحسوس سریع بهش تهمت ...

ضبط مکالمه گذلشتم تو گوشیش .آیکونش رو خاموش کردم موقعه ضبط دیده نشه ..دیشب گذاشتم 

اگه خدا بود ما این همه درد نمیکشیدیم 🫠
ولله از ۷صبح میزنه بیرون کار هم نمیکنه ساعت ۸زنگ میزنم میگه تو بنگاه پیش دوستمم ..این چند ماهه کار ن ...

دقیقا شوهره منم همینه ولی نه اذیتش کن نه چیزی راس میگه چون شوهره منم همش توبنگاهه واسه فروش زمینمون لطفا اذیتش نکن

اللهم صلی علی محمدوآله محمد وعجل فرجهم                          چشم انتظارمعجزه......................
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز