ی شلوار جین خریدم ۱۳۰ از کرمانشاه شهرخودمون ا این زشت تر ۲۷۰ چخبره بابا مانتو از ۹۰تومن داشت تا ۲۰۰ دوتا ۱۷۰ ای خریدم
۳تا عطر که دست فروش اورده بود موندگاریشم عالی از دیروز بوش روی دستمه کیف هاشم ک دونه ۴۵
قیمتش عالی عکس ادکلن شلوارو میزارم مانتو ها هم جنسشون خیلی خوب قشنگن ولی دیگ حس اپلود ندارم نگید تو کرونا 😐خرید کردی که اعصبانی میشم مگ ما دل نداریم
اسم عطر ها هم
هانتر
تلگرام
اون یکیم یادم نیست😑