2789
عنوان

کی ازین شلورا دوس داره؟+عکس فوری

310 بازدید | 21 پست

قدم بلنده

مانتو بلندم میپوشتم اگ مانتوییه پیشنهادی دارین ک ب این شلوارا بیاد عکسشو بزارین

آخه این کتا خیلی کوتاهن و من کوتاه نمیپوشم🙁

🇵🇸🇮🇷...👀 توجه کاربران عزیز:غلط املایی داشتم بگید بهم✍️💓

عکس

یه بیداری دقیقا عین یه کابوس،مثل گشتن تو تاریکی و بی فانوس،میچرخم تو حباب انتظار تو،مثل ماهی و تنگ و وهم اقیانوس....زندگیم سوخت ...جسد آرزوهام مونده روی دستم...خوشبحالت زندگی کردی💔ولی من نه نتونستم😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بذار#  

چرا باید بخاطر رفتار خشنم معذرت بخوام؟؟؟؟  اونایی که منو به اینجا رسوندن , هیچوقت ازم معذرت نخواستن...                                                 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻                                                   میشه واسم دعا کنید به خواستم برسم؟ممنون                     

با مانتو ی بلند فک نکنم جالب بشه

با افتخار تتلیتی✌ توک با همه ب جز من مهربونی ی کمم منو نوازش کن💔  تو ک اروم جونی ی کم تو بغلت این تن خسته رو خابش کن تو ک بخای میتونی ....                                    مثلت ندیدم کاملا حست شبیه من وصله ی جون منی.   آرومه قلبم با تو انگار تو عزیزم خلسه یه روح منی💕جهنم خالیست،شیاطین همین جا روی زمین اند🔥😏😑من و تو باهم فرق داریم 😜 تو دنبال یه تیکه از کیکی 🍰 من دنبال دستور پخت شم😏🙈ن دوست دارم... ن ازت بدم میاد... میانگین که بگیری می بینی مهم نیستی :")

نه با همینا خوشگلتره😍😍

چرا هیچکس منو تگ نمیکنه..؟😓                      خوب با منم دوست باشید دیگهه😪                 پس منو توی تاپیکای عکس تگ کنید یا هر تاپیک دیگه ای 😍😝💜                                     یه دخمل لوس و بابایی😛😌💜🧸                تا بهم بگن بالا چشت ابروعه گریه میکنم😭😂😂😂😂😂😂😂                                      یعنی در این حد لووووسم😂😝❤❤                    من همتونو دوست دارممممم😍               البته بجز مردا 😒😒😏                                           😄💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

وای منم عاشق اینام، ولی مانتو کوتاه یا جلوباز اصلا دوس ندارم 😑😑😑😑☹️☹️☹️

پیاو نه‌ماوه ... 🚶... نذار بهترین ورژنت با آدم نامناسب هدر بره ... هیچکس اندازه ی کسی که ترکت کرده تورو تماشا نمیکنه، میخواد مطمئن شه اشتباه نکرده، بهش نشون بده که اشتباه کرده ... 🚶 ...برای کسایی که در حقتون خیانت کردن دلتنگ نشید، برای کسایی که حتی یکبار شمارو کوچیک کردن دلتنگ نشید، برای بی معرفتا، دروغگوها، حسودا و دوروها دلتنگ نشید، برای کسایی که رازاتونو برملا کردن دلتنگ نشید، آدمای اشتباه لیاقت دلتنگیتونو ندارن! ...تو هیچوقت نمیفهمی چقدر آسیب دیدی تا وقتی که یه نفر باهات درست رفتار میکنه... لا به لای تلاش‌هات برای نجات رابطه یا زندگی مشترک اینو یادت باشه: تو هیچوقت نمیتونی آرامش و خوشحالی رو جایی پیدا کنی که همونجا گمش کردی ...گفت : تو عقب کشیدی یا جنگ تموم شد؟! گفتم : به جز من کسی نمی‌جنگید که؛ من که عقب کشیدم؛ جنگ هم تموم شد!

به مانتو بلند نمیاد😐مثل همینو بگیر برا مجلسا زنونه بد نیست.اگر نخوایی اونجا لختی باشی

چرا باید بخاطر رفتار خشنم معذرت بخوام؟؟؟؟  اونایی که منو به اینجا رسوندن , هیچوقت ازم معذرت نخواستن...                                                 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻                                                   میشه واسم دعا کنید به خواستم برسم؟ممنون                     
https://uupload.ir/files/pxp2_screenshot_۲۰۲۱۰۲۲۷-۱۴۰۶۲۲.png

من ازینا دوختم واسه خودم بامانتوژاکارد یکم ازین بلندتره مانتوم

یه بیداری دقیقا عین یه کابوس،مثل گشتن تو تاریکی و بی فانوس،میچرخم تو حباب انتظار تو،مثل ماهی و تنگ و وهم اقیانوس....زندگیم سوخت ...جسد آرزوهام مونده روی دستم...خوشبحالت زندگی کردی💔ولی من نه نتونستم😔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز