2789
عنوان

دلوینت هستم 🥴😏فعال ترین کار بر ها را تک‌کنید

| مشاهده متن کامل بحث + 2478 بازدید | 352 پست

@ژیناگلمن  

@نسرین۳۲۲  

@royajony  

فعال درجه‌یک😁😁😁

خدا اگر بخواد هیچ‌کس جلو دارش نیست امیدوارم ک خدا برات بخواد💞  تو زندگیم ی آدمایی هستن ک با هر کلمه حرفاشون  بارها بارها ب خودم میگم کاش هیچوقت نمیشناختمشون😄    

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم یه علاف بیکار همیشه پلاس توی نی نی سایتم خیلی وقتا انلاینم ولی چیزی نمیگم  

آهای طعنه زده چشم تووو به چشمای راسو            ستاد مبارزه با تبعیض علیه حیوانات                            دوستانی که تو امضاتون مینویسید کاربری برای دونفره،زور نزنید عزیزان ما باور نمیکنیم                    خسته از جانی که در قفسی به نام تن اسیر است🥀
برا امیر چی خریدی  😐حالا چه خودتا گرفتی هیچ نیستی

همونی رو گرفتم که برام گرفته بود😐😐

وقتی فهمیدم باردارم خیلی خوش حال شدم مثل همه خانوما ، ولی این حس وقتی دو برابر شد که فهمیدم یه انسان از جنس خودم تو دلم دارم، مثل خودم لطیف، احساساتی، مثل همه دخترای این سرزمین مهربون، من خوش حالم که یه دختر تو دلم دارم، که وقتی به دنیا بیاد موهای طلایی رنگشو براش خرگوشی میبندم، وقتی اولین بار بهم بگه مامان همون جا میمیرم و زنده میشم وقتی اولین بار مقنعه سرش کنه و بره مدرسه من با ذوق نکاهش میکنم، وقتی یه دختر موفق تو جامعه باشه من به خودم افتخار میکنم، دلوین عزیزم، تو اومدی تو زندگیم که بشی همه چیزم، دختر داشتن حس متفاوتیه، و مامان یه دختر بودن متفاوت تر❤
عزیزم شما ازدواج کردی یان؟؟میخام بدونم سوره یوسف نوشته بودی اثر کرد؟

اشتباه نگرفتی 🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐🤐

لغو دوستی ها را همه را زدم .... چون خیلی شلوغ بود کسی کارم داشت بهم بگه بعد در خواست بهم بده .....تا بشناسم .... 
تو شاخی نه فعال😎

بدتر نابودم کردی که😂

وقتی فهمیدم باردارم خیلی خوش حال شدم مثل همه خانوما ، ولی این حس وقتی دو برابر شد که فهمیدم یه انسان از جنس خودم تو دلم دارم، مثل خودم لطیف، احساساتی، مثل همه دخترای این سرزمین مهربون، من خوش حالم که یه دختر تو دلم دارم، که وقتی به دنیا بیاد موهای طلایی رنگشو براش خرگوشی میبندم، وقتی اولین بار بهم بگه مامان همون جا میمیرم و زنده میشم وقتی اولین بار مقنعه سرش کنه و بره مدرسه من با ذوق نکاهش میکنم، وقتی یه دختر موفق تو جامعه باشه من به خودم افتخار میکنم، دلوین عزیزم، تو اومدی تو زندگیم که بشی همه چیزم، دختر داشتن حس متفاوتیه، و مامان یه دختر بودن متفاوت تر❤
علافترینیم😆😂

عین خودمی😂😂😂

خدا اگر بخواد هیچ‌کس جلو دارش نیست امیدوارم ک خدا برات بخواد💞  تو زندگیم ی آدمایی هستن ک با هر کلمه حرفاشون  بارها بارها ب خودم میگم کاش هیچوقت نمیشناختمشون😄    

@ژیناگلمن موز ۲کلیو با توت فرنگی نیاوردی اخرش


کاپ_کیک_عصبانی#  


@nazaniiin  این اسمش یادم نیست پروفایلش یه دختر هست زرد پوشیده


@نیکاگلمن  

کاش وقتی خرتون از پل گذشت فراموش نکنین اون پل رو کی واستون ساخت :).حالا شاید هر انسانی جایز الخطا باشه..ولی هر خطایی جایزالعفو نیست:)).تو کل زندگیم یا دارم بند کفشامو گره میزنم!یا گره هندزفریمو باز میکنم  گفتیم چشم سیاه جذابه! شما چرا قلباتون سیاه شد!؟ 
همونی رو گرفتم که برام گرفته بود😐😐

😐خوش بی احساس ماچی بوسی . چیزی 

لغو دوستی ها را همه را زدم .... چون خیلی شلوغ بود کسی کارم داشت بهم بگه بعد در خواست بهم بده .....تا بشناسم .... 
😎ن والا من هرچی بیاد تو ذهنم میگم .  ی چندتا درست بود فقط 😰😰😰😰😰

خب نظرت درمورد من😁😁😁😁

خدا اگر بخواد هیچ‌کس جلو دارش نیست امیدوارم ک خدا برات بخواد💞  تو زندگیم ی آدمایی هستن ک با هر کلمه حرفاشون  بارها بارها ب خودم میگم کاش هیچوقت نمیشناختمشون😄    
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

جدی میگم دوماه بود تعلیق بودم همینک ازاد شدم تو هرتاپیکی میرم انقد پست میذارم انگار میخوان سایتو ازم بگیرن ب نوعی دارم عقده گشایی میکنم🤣🤣🤣

ی صلوات برای سلامتی دخترم مهمونم کن مهربونم🌹

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

🖤

arezo1388 | 48 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز