2789

دلربا،تنها،فاخته،گلبهار، فلان فلان فلان



بخدا قسم اگه يكم نويسندگيتون و روانشناسيتون  خوب باشه ميفهميد اينا دروغگو هاي كثيف سرشار از عقده هستند،تروخدا ما خيلي ها بارداريم مادريم و اصلا زن هستيم اين داستانها فقط روانتون رو آزار ميده  من ١١ ساله اينجام و به چشم ديدم


باور_نمیکنم_تاپیک_ساختگی#  ‍ 

>*

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

باشه_خواهری#  

إِلَهِي كَيْفَ أَدْعُوكَ وَ أَنَا أَنَا، وَ كَيْفَ أَقْطَعُ رَجَائِي مِنْكَ وَ أَنْتَ أَنْتَ، إِلَهِي إِذَا لَمْ أَسْأَلْكَ فَتُعْطِيَنِي فَمَنْ ذَا الَّذِي أَسْأَلُهُ فَيُعْطِينِي، إِلَهِي إِذَا لَمْ أَدْعُكَ [أَدْعُوكَ ] فَتَسْتَجِيبَ لِي فَمَنْ ذَا الَّذِي أَدْعُوهُ فَيَسْتَجِيبُ لِي، إِلَهِي إِذَا لَمْ أَتَضَرَّعْ إِلَيْكَ فَتَرْحَمَنِي فَمَنْ ذَا الَّذِي أَتَضَرَّعُ إِلَيْهِ فَيَرْحَمُنِي، إِلَهِي فَكَمَا فَلَقْتَ الْبَحْرَ لِمُوسَى عَلَيْهِ السَّلامُ وَ نَجَّيْتَهُ، أَسْأَلُكَ أَنْ تُصَلِّيَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ أَنْ تُنَجِّيَنِي مِمَّا أَنَا فِيهِ، وَ تُفَرِّجَ عَنِّي فَرَجاً عَاجِلاً غَيْرَ آجِلٍ، بِفَضْلِكَ وَ رَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ

واقعا من یکی رو خوندم اون قدز گریه کردم برام.  شوهر به این خوبی افتاده بود تو اب مرده بود 😭 عکس پروفایلش هم  پسره بود ولی اخر میگن دروغه. 

 

خدایاهر گاه دلم رفت تا محبت کسی را بگیرد تو او را خراب کردی ..خدایا به هر که وهرچه دل بستم تو دلم را شکستی..عشق هر کسی را در دل گرفتم تو قرار از من گرفتی.. 🖤 

وای باورم نمیشه شما از سال ۸۹اینجاییید؟!مگه خود سایت چند ساله هست؟!

کلا چیزی رو هم که با چشم دیدید قبول نکنید انسان خطای دید و ذهن زیاد دارع

به یاد شهدا صلوات.😇میشه برای حاجتم دعا کنی؟منم برای حاجتت دعا میکنم 🙂💞Take me home where i belong 💔
بیان    اعصاب ادم  خورد میشه

همین چند روز پیش خانومی که گفت دفتر خاطرات شوهرم و پیدا کردم پر از تار عنکبوت بود من گفتم دروغ میگی چند نفر که ریختن سرم خود استارتر هم کلی نفرین کرد

تعطیل .من که نبخشیدم خدا هم ازت نمی گذره
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز