2789
عنوان

بیاید عکس نظر بدین

484 بازدید | 39 پست

بچه ها 

حس میکنم جدیدن فاصله چش ابروم کم شده😢😢

شما ببینید نظر بدین؟؟؟

و اینکه صورتم تقریبا لاغر نیست اما نمی‌دونم چیکار کنم ک گودی چشام برطرف بشه فک کنم از بچگی  گو‌د بودن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اومدیم بذار

با افتخار تتلیتی✌ توک با همه ب جز من مهربونی ی کمم منو نوازش کن💔  تو ک اروم جونی ی کم تو بغلت این تن خسته رو خابش کن تو ک بخای میتونی ....                                    مثلت ندیدم کاملا حست شبیه من وصله ی جون منی.   آرومه قلبم با تو انگار تو عزیزم خلسه یه روح منی💕جهنم خالیست،شیاطین همین جا روی زمین اند🔥😏😑من و تو باهم فرق داریم 😜 تو دنبال یه تیکه از کیکی 🍰 من دنبال دستور پخت شم😏🙈ن دوست دارم... ن ازت بدم میاد... میانگین که بگیری می بینی مهم نیستی :")

بگذار# _فرزندم

تیغ هست رگ هست منم هستم                                               ولی لامصب وان نیست ،یدونه از اون لگن قرمزا هست که توش جا نمیشم🙂💔😐🤣                 ‌ ‌   ‌همونقدر که سیروان خسروی دوست داره زندگیو من ریدم توش😐🙌حاجی با ما در نیوفت اسیدم مث ابه   !😏 بشخصه اگر به راه راستم هدایت بشم اولین بریدگی دور میزنم😌زمان هیچیو تغییر نمیده فقط دردو به عادت تبدیل میکنه:)بشخصه یه روزایی اینقدر سگم که فقط حضرت سلیمان میفهمه چی میگم🤐دنیای قشنگیست اما به ما چه:)حالا خودمونیم کدوماتون تو بچگی با چوب شور فاز سیگار برمیداشتید؟؟؟😁🙌🤣رحمت تو پایتخت ثابت کرد تو نباشی بقیه هستن🤣🤣🤣🙌اقا ایران کجاست؟؟جایی که مردمانش پیاده تا کربلا میروند اما چون پا درد دارند از پل عابر پیاده نمیرن😐🤣وقتی اولین بار بدون مامانت میری دکتر:اممممم اسمم چی بود؟؟؟!!!😐🙌😁

ببینم عزیز

زیاد دنیارو جدی نمیگیرم ....چرا باید غمگین باشم وقتی دنیا دوروزه ....انقدر جلو مشکلات محکم ایستادم که بهم گفتن تو دیگه کی هستی :مارفتیم بای بای مارفتیم بای بای ....من جلو مشکلات زانو نزدم چون خدارو باور داشتم و اعتماد داشتم ....خدا همیشه با منه ....اگه میخوای کمکت کنه باید باورش کنی ....یه نقطه زیر باورت می‌زاره و میشه یاورت،⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز