2777
2789
عنوان

قشنگ ترین بیت شعری که حفظ هستین چیه ؟

| مشاهده متن کامل بحث + 2541 بازدید | 123 پست

شد دردی ب درت ریشه کند آب شوی

همه شب با غم دلتنگیه خود. خواب شوی

عشق ، دام طبیعت است برای تولید مثل...                               .                                                                                                                 https://harfeto.timefriend.net/16216845902636              بنویس برام♾           

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

از روی تو دل کندنم آموخت زمانه

این دیده از ان روست که خونابه فشان است


دردا و دریغا که در این بازی خونین

بازيچه ایام دل آدمیان است💜🖤

سوگند به خون هَمرَهانم، سوگند به اشک مادران🖤🕊️

رو سر بنه به بالین تنها مرا رها کن

ترک من خراب شبگرد مبتلا کن

مولانای# _جان

تاجیم💙 کورشود هر انکه نتوان دید دو ستاره پرافتخار غول اسیا رو👑 نصف جذابیت ی دختر استقلالی بودنشهههه باااباااا ...دنیای صورتی مایل ب ابی دوست داشتنی من😊💙

دوستم داری را ازمن بسیار بپرس..دوستت دارم را با من بسیار بگو...

بقیش رو یکی دیگه بگه

دعام کنید تصمیمی که برا ازدواجم میگیرم بهترین باشه برام❤🙂از تهه دلتون مثل یه خواهر برام دعا کنید...هیچ کسو جز خدا ندارم که کمکم کنه از همون خدا برام بخواید🥲لطفا اگه مشاور خوب تلفنی ازدواج سراغ دارید بهم معرفی کنید و اگه تجربه ای درمورد استخاره با قرآن برای خواستگار دارید لطفا بهم اطلاع بدین🥰🙏 ❌هر تاپیکی که میزنم لزوما ربطی به شرایط خودم نداره❌ ولی من الان درگیر دو انتخابم بیشتر از همیشه به دعای شما نیاز دارم و بیشتر از همیشه به دست خدا، و من شهدای عزیز احمد پلارک و ابراهیم هادی رو واسطه می کنم که کمکم کنن تا بهترین راه رو انتخاب کنم، شما هم از تهه دلتون برا خوشبختیم دعا کنید و صلوات بفرستید اگه قراره یه مدتی هرچند کوتاه به یادم باشید و دعام کنید خوشحال میشم ریپلای بزنید و بهم بگید. 
چه قدر قشنگ بودن من واقعا با خوندن شعر کیف میکنم واقعا انگار که به جهان دیگه ای میرم علی الخصوص اشعا ...


👌 شهریار و صائب هم عالی هستن.

همینطور فریدون مشیری اگر سبکش رو دوست داشته باشید 

مرو راهی که با ریگی بلغزی            مشو بیدی که با بادی بلرزی تو را قدر و تو را قیمت، گران است        مکن کاری که یک ارزن نیرزی...
سعی کن وزن یاد بگیری وزن یاد بگیری تازه میفهمی شعر چی هست

اتفاقا تو برنامه هامه فعلا دارم روی نهوه ی درست خوندن اشعار کار میکنم کتاب مثنوی معنوی و برای بار چند صدم حافظ رو روزی چند صفحه میخونم 😇 بهم آرامش عجیبی میدن 

محو رخسار تو ابلیس شد و سجده نکرد مات و مبهوت فقط گفت عجب سیمایی....💚
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز